گروه : اجتماعی » اخبار
ساعت : 22:37
شناسه : 34002
تاریخ : 04 ژوئن 2023
مشکلی در تامین آرد کهگیلویه و بویراحمد و استان‌های همجوار نیست مشکلی در تامین آرد کهگیلویه و بویراحمد و استان‌های همجوار نیست استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: آرد تولید شده در کارخانه مارون دارای بهترین کیفیت است.

سید علی احمدزاده در بازدید از کارخانه آرد مارون گچساران گفت: کارخانه آرد مارون یکی از پیشرفته‌ترین کارخانه‌های تولید آرد خبازی و آرد صنعتی است و علاوه بر تامین نیاز استان کهگیلویه و بویراحمد، آرد چند استان دیگر تامین می‌شود.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: ظرفیت این کارخانه در سال ۱۵۰ هزار تن است و این پتانسیل وجود دارد که ۷۵ درصد آرد صنعتی نیز در کارخانه آرد مارون تولید شود.

وی با اشاره به اینکه گندم استان از کیفیت بالایی برخوردار است، گفت: با توجه به کیفیت بالای گندم، آرد این کارخانه هم از کیفیت خوب و استاندارد بالایی برخوردار است لذا نانوایی‌ها نان با کیفیت در اختیار مردم قرار دهند.

دکتر احمدزاده با بیان اینکه کارخانه آرد مارون یک نعمت بزرگ برای جنوب کشور است، گفت: این کارخانه دارای بهترین آزمایشگاه لحظه‌ای است و خوشحالیم که چرخ این کارخانه می‌چرخد و کارگران مشغول به کار هستند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر اهمیت موضوع غذای مردم و رصد لحظه‌ای آن توسط رئیس جمهور و معاون اول رئیس جمهور افزود: شب گذشته از نهاد ریاست جمهوری پیگیر وضعیت نانوایی‌ها و صفوف نان در استان کهگیلویه و بویراحمد برای ارائه به رئیس جمهور بودند که آیت‌الله دکتر رئیسی شخصا پیگیر وضعیت نانوایی‌ها هستند.

وی بیان کرد: خوشبختانه این کارخانه با مدیریت خوب جهاد کشاورزی و همراهی شرکت غله و کارگران کارخانه اداره می‌شود.

دکتر احمدزاده خاطرنشان کرد: هیج مشکلی در زمینه تامین آرد استان و استان‌های همجوار نیست.

 

 

 

 

انتهای پیام/