افزونه جلالی را نصب کنید. 11 شوال 1445 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 6224 تعداد نوشته های امروز : 6 تعداد اعضا : 10 تعداد دیدگاهها : 767×
هماهنگی مجلس و دولت برای رفع مشکلات معلمان
13 می 2023 - 15:48
نماینده شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس و دولت برای حل مشکلات معلمان وارتقاء کیفی نظام تعلیم وتربیت همدل و هماهنگ هستند.
پ
پ

به گزارش عصر زاگرس ، نماینده شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی در آیین تجلیل از معلمان نمونه و بازنشستگان اداره آموزش و پرورش استثنایی استان، افزود: معلمان با تلاش بی وقفه برای بالندگی و رهایی انسان‌ها از جهل می‌کوشند و شایسته تقدیر هستند.
مهدی روشنفکر با بیان اینکه نقش معلمان در پرورش وتربیت نسل آینده انقلاب اسلامی مهم و تاثیر گذار است، ادامه داد: آینده کشور به دست معلمان رقم می‌خورد.

وی با اشاره به اینکه مجلس و دولت برای حل مشکلات معلمان همدل و هماهنگ هستند، افزود: اجرای نظام رتبه بندی بعد از سال‌ها بر مبنای سند تحول بنیادین آموزش وپرورش در همین است.
نماینده شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی ترویج روحیه تفکر و خلاقیت، آموزش بر مبنای علم روز و آموزه‌های دینی و ایجاد امید به آینده، احساس امنیت و آرامش در دانش آموزان را از وظایف معلمان عنوان کرد.
رئیس اداره آموزش وپرورش استثنایی استان هم گفت: تکریم معلمان وظیفه همگانی است و معلمی جلوه‌ای از ارزش هاست، چرا که بیداری و آگاهی جامعه مرهون زحمات و تلاش‌های معلمان است.
حسین دولت دوست با اشاره به اینکه امروز تربیت دانش‌آموزانی خلّاق، پویا، فعال، پرسشگر، مسئولیت‌پذیر و قانونمند رسالت اصلی آموزش و پرورش است، افزود: معلمان آموزش وپرورش استثنایی که در حال تربیت و آموزش دانش آموزان با نیاز‌های ویژه هستند با روحیه جهادی و تلاش بی وقفه در این راستا حرکت می‌کنند.
در پایان از چهارمعلم نمونه، پنج معلم بازنشسته، سه اولیا برتر و یک قهرمان ورزشی اداره آموزش وپرورش استثنایی استان تجلیل شد.

دیدگاه های مردم

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 09171482994
پسـت الـکترونیـکی info@asrzagros.ir
آدرس پسـتی جمهوری اسلامی ایران،کهگیلویه و بویراحمد، دهدشت ...