افزونه جلالی را نصب کنید. 12 شوال 1445 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 6224 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 10 تعداد دیدگاهها : 767×
01 می 2023 - 20:37

پیام تبریک رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت هفته معلم
پ
پ

به گزارش عصر زاگرس دکتر جهانگیر شاهینی رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کهگیلویه و بویراحمد در پیامی فرارسیدن ۱۲ اردیبهشت سالروز پاسداشت مقام والای معلم را به تمامی معلمان و اساتید به ویژه معلمان استان کهگیلویه و بویراحمد تبریک گفت.

متن پیام تبریک رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کهگیلویه و بویراحمد بدین شرح است:
 
پیامبر اکرم (ص): مَن تَعَلَّمتَ مِنهُ حَرفا صِرتَ لَهُ عَبدا
از هر کسی که حرفى آموختى، بنده او شده اى

روز معلم یادآور شکوه و عظمت فرهیختگانی است که در پرتو شمع وجود خود، زیباترین جلوه های عشق و ایثار را به نمایش گذاشته و با تعلیم و تربیت فرزندان این مرز و بوم، آینده سازان را برای تحقق چشم اندازهای آینده می پرورانند.
بدون تردید اعتلای فرهنگ و اندیشه ایران اسلامی در گرو تلاش هدفمند معلمان و اساتیدی است که در ترویج دانش و بینش همانند استاد وارسته، شهید «مرتضی مطهری» اهتمام می ورزند و از همین روست که نام و جایگاه والای معلم در فرهنگ ما همواره با قداست و احترام همراه بوده است.
بی‌شک پایه و اساس پیشرفت و توسعه هر کشور، توجه به آموزش و پرورش و تربیت نسل آینده‌ساز جوان است و با عنایت به نقش محوری و اساسی معلم در تربیت نسل جوان و اعتلای دانش و فرهنگ در جامعه، باید در نظر داشت که تکریم معلمان، تکریم جامعه است.
اینجانب ضمن ارج نهادن به مقام شامخ استاد شهید مرتضی مطهری، فرارسیدن «هفته معلم» را خدمت همه معلمان و اساتید فرهیخته و فرهنگ آفرین کشور به ویژه معلمان استان کهگیلویه و بویراحمد تبریک گفته و امیدوارم در پناه خداوند متعال در تربیت و تعلیم فرزندان عزیز و آینده سازان میهن اسلامی‌مان همواره موفق و سلامت باشید.

                    جهانگیر شاهینی
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان
 

دیدگاه های مردم

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 09171482994
پسـت الـکترونیـکی info@asrzagros.ir
آدرس پسـتی جمهوری اسلامی ایران،کهگیلویه و بویراحمد، دهدشت ...