افزونه جلالی را نصب کنید. 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 6161 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 10 تعداد دیدگاهها : 766×
استقرار نمایندگی اداره ورزش و جوانان در قلعه رئیسی
15 آوریل 2023 - 16:32
با پیگیری های بی وقفه بخشدار چاروسا صورت گرفت در جلسه ای با حضور بخشدار چاروسا،رئیس اداره ورزش و جوانان جهت استقرار نمایندگی و معارفه مسئول اداره ورزش و جوانان بخش چاروسا در سالن جلسات بخشداری برگزار شد.
پ
پ

 

به گزارش عصر زاگرس؛ صبح امروز جلسه ای با حضور بخشدار چاروسا،رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان کهگیلویه،مشاور ورزشی فرماندار کهگیلویه،اعضای شورای شهر و چند تن از روسای هیات های ورزشی جهت استقرار نمایندگی و معارفه مسئول اداره ورزش و جوانان بخش چاروسا در سالن جلسات بخشداری برگزار شد.

بخشدار چاروسا ابتدا در این جلسه ضمن خیرمقدم و تبریک به رئیس جدید ورزش و جوانان شهرستان گفت: بخش چاروسا در بحث ورزش مظلوم واقع شده و هیچ گاه نافی زحمات مدیران گذشته نبوده و نیستیم ولی این را بگوئیم در حق چاروسا در امر ورزش ظلم شده و جوانان چاروسا به حق خود نرسیده اند.
نجیب الله ایزدخواه گفت: ۲۰ سال از کلنگ زنی پروژه ورزشگاه قلعه رئیسی می گذرد اما همچنان جوانان مظلوم چاروسا منتظر وعده های مسئولین هستند جوانانی که آرزو به دل شدند و حتی بعضی از همین جوانان آرزوی بازی کردن در این ورزشگاه را به گور بردند.

بخشدار چاروسا اظهار کرد: در گذشته شورای شهر قلعه رئسی متعهد شدند که آب ورزشگاه را تامین کنند که با کار کارشناسی که انجام شد شورای شهر توانایی مالی و اجرایی این کار را ندارد و اداره ورزش و جوانان باید تامین آب پروژه را بر عهده گیرند که هر چه سریعتر عملیات چمن ریزی انجام شود.

وی افزود: پروژه ورزشگاه قلعه رئیسی یک بار برای همیشه تکمیل شود مردم این بخش به اداره ورزش و جوانان بدبین شدند ولی استقرار نمایندگی در بخش و معرفی مسئول نمایندگی که الحق و الانصاف فردی مودب و داری شخصیت و پیگیر هستند بارقه ای امید در بین جوانان را به وجود خواهد آورد.

وی با اشاره به حضور جوانان مستعد و ورزشکار در بخش چاروسا اظهار داشت: چاروسا از بخش‌های فعال شهرستان کهگیلویه در حیطه برنامه‌های ورزشی و حضور ورزشکاران است.

ایزدخواه تصریح کرد: البته در این منطقه با مشکلات زیرساختی در همه رشته های ورزشی مواجه هستیم و به عنوان مثال تیم اتحاد قلعه رئیسی سالهاست که در شهرهای دیگر به دلیل نبود ورزشگاه میزبانی می کند.

بخشدار چاروسا در ادامه گفت: پروژه های نیمه تمام ورزشی بخش چاروسا(ورزشگاه قلعه رئیسی ورزشگاه شوتاور،ورزشگاه جاورده،سالن های ورزشی ،چمن های مصنوعی در روستا ها) با تزریق های قطره چکانی به اتمام نمی رسد انتظار است اداره ورزش و جوانان از سفر ریاست جمهوری که در آینده نزدیک صورت خواهد گرفت به نحوی جبران گذشته کنند چرا که حق چاروسا در گذشته در امر ورزش اجحاف شد و بی عدالتی در امر توزیع بودجه های پروژه های ورزشی در این منطقه نسبت به شهرهای دیگر مشهود است.

وی در پایان به چمن مصنوعی که سالهاست که به حال خود رها شده اشاره کرده و افزود: هزار متر چمن مصنوعی در محل اداره راهداری شهر قلعه رئیسی در بدترین حالت ممکن چندین سال است که به حال خود رها شد و متاسفانه تا امروز مشخص نشد که چرا این چمن بلا استفاده ماند و این خود نشانه تضییع حقوق بیت المال و مردم است و امیدوارم که اداره ورزش و جوانان تدبیری اتخاذ کنند تا این چمن مصنوعی هر چه زودتر در مکانی مناسب نصب شود تا جوانان بتوانند استفاده کنند.

امین اورنگ عضو شورای شهر در این جلسه ضمن تشکر از بخشدار چاروسا گفت: بخش چاروسا با این همه جمعیت متاسفانه زیرساخت ورزشی که زیر نظر اداره ورزش و جوانان باشد ندارد یا حداقل است.

وی در ادامه گفت: دغدغه اصلی جوانان بخش چاروسا ورزشگاه است و امیدواریم که به صورت عملی اقدامات جهت تکمیل این پروژه انجام گیرد چرا که قبلا وعده های زیادی شنیده ایم.

اورنگ افزود: استقرار اداره ورزش و جوانان در بخش را به فال نیک می گیریم و انتظار است که تیم اتحاد طیبی در شهرستان و استان کمک شود تا انشاءالله نماینده ای شایسته و موفق برای استان شود.

خداکرم فتحی رئیس هیات کوهنوردی بخش چاروسا در این جلسه گفت: بیش از ۳۴ سال در بحث کوهنوردی بخش چاروسا فعالیت داریم و در طول این سالها هیچ گونه کمکی از اداره ورزش و جوانان یا دولت به قلعه رئیسی اختصاص پیدا نکرد.
فتحی افزود: فعال شدن ورزش در چاروسا یا استقرار نمایندگی در بخش چاروسا می تواند کمک شایانی به مردم چاروسا داشته باشد و جوانان را سرگرم ورزش کند و این امر مزایای زیادی از جمله در بحث آسیب های اجتماعی خواهد داشت.

وی در ادامه گفت: تربیت بدنی مادر ادارت است چرا که با ورزش می توان از خیلی از آسیب های اجتماعی که این روزها دامنگیر جوانان است جلوگیری کرد اهمیت ورزش و استقرار نمایندگی در منطقه را به فال نیک می گیریم و در پایان از تلاش های بخشدار پیگیر و پر تلاش منطقه تقدیر و تشکر می کنیم.
رئیس هیات همگانی بخش چاروسا گفت:جوانان زیادی از همین بخش محروم چاروسا به ورزش استان و کشور معرفی شدند و این منطقه در صورت امکانات و زیرساخت ورزشی مهد ورزش شهرستان و استان خواهد شد.
پروینیان گفت:ضمن تقدیر و تشکر از رئیس هیات های همگانی استان در راستای کمک با ورزش همگانی همزمان با دیگر شهرهای استان بدون هیچ گونه چشم داشتی از اداره ورزش و جوانان برنامه ها متنوعی را برگزار کردیم و در سال گذشته هیچ هزینه ای به ورزش های همگانی چاروسا اختصاص پیدا نکرد و از طرق مختلف برنامه ها ورزشی را به خوبی مدیریت و اجرایی کردیم.

ناصر رمضانی رئیس اداره ورزش و جوانان کهگیلویه در این جلسه گفت: انتصاب بخشدار چاروسا را به فال نیک می گیرم و واقعا به عنوان مدیر شهرستان از پیگیری های مجدانه و بی وقفه جناب آقای ایزدخواه تشکر می کنم نمونه بارز مدیر پای کار و جهادی هستند و ما در این دولت به چنین جوانانی شایسته و دلسوز نیاز داریم.

رمضانی افزود: شبانه روز بخشدار چاروسا پیگیر مشکلات ورزشی منطقه هستند و این برای ما لذت بخش است که همچین مدیری وجود دارد که دغدغه ورزشی و جوانان این منطقه را دارد و به همین خاطر اولین سفر ما بعد از انتصاب به عنوان مدیر شهرستان است که از نزدیک با بخشدار مشکلات را پیگیر کنیم.

وی تصریح کرد: بخش چاروسا جوانان ورزشی مستعد زیادی دارد و نمونه بارز آن جوانان تیم فوتبال اتحاد هستند که تبدیل به یک برند برای شهر و ایل خود شدند و این تیم نماد شهر و ایل است و باید همه کمک کنند تا این تیم موفق شود و ورزش و جوانان با تمام توان این تبم حمایت خواهد کرد.

وی اظهار کرد: استقرار نمایندگی در بخش چاروسا و معرفی مسیول آن خبر خوشی برای مردم است که جا دارد ار تلاش های بخشدار ارزشی چاروسا تقدیر و تشکر کنم و در همین شروع به کار مبلغ ۴۰ میلیون تومان به هیات های بخش چاروسا اختصاص خواهیم داد.

رمضانی گفت: پروژه ورزشگاه قلعه رئیسی هم اکنون ۵۰۰ میلیون تومان پول نقد دارد و دیگر مراحل پروژه از جمله چاه و انتقال آب با کمک بخشدار به زودی اجرایی خواهد شد.

رئیس اداره ورزش و جوانان کهگیلویه در ادامه گفت: مشکلات ورزشی چاروسا در اولویت ویژه قرار دارد در سفر ریاست جمهوری و شورای برنامه ریزی اولویت اول ما ورزشگاه شهر قلعه رئیسی و پروژه های بخش چاروسا است.

در پایان این جلسه مسئول نمایندگی جناب آقای کاظمی معرفی و در مکان دارالقران قلعه رئیسی مستقر خواهند شد.
در ادامه رئیس اداره ورزش و جوانان کهگیلویه از پروژه های نیمه تمام شوتاور،جاورده و ورزشگاه قلعه رییسی بازدید کردند.

 

دیدگاه های مردم

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 09171482994
پسـت الـکترونیـکی info@asrzagros.ir
آدرس پسـتی جمهوری اسلامی ایران،کهگیلویه و بویراحمد، دهدشت ...