افزونه جلالی را نصب کنید. 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 6161 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 10 تعداد دیدگاهها : 766×
بازدید استاندار از پروژه‌های ورزشی استان/ تاسف احمدزاده از وضعیت ورزشگاه ۱۵ هزار نفری یاسوج
08 آوریل 2023 - 21:42
استاندار کهگیلویه و بویراحمد از پروژه‌های ورزشی در مرکز کهگیلویه و بویراحمد که با مشکلات فراوانی مواجه بودند بازدید کرد.
پ
پ

سید علی احمدزاده در بازدید از ورزشگاه ۱۵ هزار نفری یاسوج گفت: ورزشگاه یاسوج تا مرحله بهره‌برداری پیش رفت اما پس از بهره‌برداری به دلایل نامعلومی رها شد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه متاسفانه مراقبت و نگهداری لازم از این ورزشگاه صورت نگرفته، افزود: کارهایی که در ورزشگاه انجام گرفت به دلیل عدم مراقبت و سهل‌انگاری از بین رفته است.

وی بیان کرد: بسیاری از صندلی‌های ورزشگاه از بین رفته و برخی‌های دیگر فاقد کیفیت برای استفاده است،ضمن اینکه ورزشگاه فاقد تاسیسات و تجهیزات است.

دکتر احمدزاده بیان کرد: چمن ورزشگاه از ابتدا دارای زیرسازی مناسبی نبوده و باید مجددا خاکبری و کار از اول مطابق با استاندارد انجام شود.

وی با بیان اینکه ورزشگاه نیازمند احداث سایه‌بان برای نگهداری از صندلی‌ها در هوای سرد یاسوج است، گفت: ورزش و جوانان در مدت زمان کوتاهی برآورد جامع و کاملی برای بازسازی کامل ورزشگاه ارائه دهد تا اعتبار لازم اختصاص داده شود.

دکتر احمدزاده از پیگیری برخی طرح‌های محرومیت‌زدایی از سفر رئیس مجلس به استان خبر داد و گفت: ورزشگاه یاسوج در میان این پروژه‌ها قرار دارد اما باید برآورد دقیق انجام شود که پروژه چه میزان اعتبار نیاز دارد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه پیش‌بینی می‌شود ورزشگاه ۱۵ هزار نفری یاسوج برای بازسازی کامل مبلغ ۷۰ تا ۸۰ میلیارد تومان نیاز داشته باشد، گفت: ورزش و جوانان تیم کارشناسی تشکیل و برآورد دقیقی از تاسیسات،تجهیزات، محوطه‌سازی، سرویس و آبخوری انجام دهد تا در این خصوص تصمیم‌گیری شود.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد همچنین از پروژه هتل ورزش و استخر شهدای انقلاب بازدید و خواستار برآورد این دو مجموعه برای اختصاص اعتبار شد.

گفتنی است؛ ورزشگاه ۱۵ هزار نفری یاسوج در سال ۱۳۸۶ کلنگ‌زنی شد و سال ۱۳۹۴ در سفر وزیر ورزش دولت یازدهم به بهره‌برداری رسید اما از آن زمان تاکنون به حال خود رها شده است.

دیدگاه های مردم

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 09171482994
پسـت الـکترونیـکی info@asrzagros.ir
آدرس پسـتی جمهوری اسلامی ایران،کهگیلویه و بویراحمد، دهدشت ...