افزونه جلالی را نصب کنید. 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 6161 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 10 تعداد دیدگاهها : 766×
هزار تُن مرغ منجمد وارد بازار کهگیلویه وبویراحمد شد
25 مارس 2023 - 1:04
رئیس سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد گفت: یک هزار تُن مرغ منجمد و به منظور ساماندهی وضعیت بازار و کنترل قیمت ها وارد بازارهای های این استان شده است
پ
پ

سید علی معتمدی پور عصر جمعه در بازدید سرزده از کشتارگاه مرغ گچساران اظهار داشت: مجوز ۷۰۰ تن دیگر این محصول در کهگیلویه و بویراحمد اخذ شده و در صورت نیاز وارد بازارهای استان می شود.

وی با بیان اینکه هم اینک نیز مشکلی در زمینه کمبود مرغ و سایر کالاهای اساسی در سطح استان وجود ندارد، گفت: توزیع مرغ در تمام شهرستان ها و حتی در دورترین روستاها و مناطق محروم استان انجام شده است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمدابراز کرد: فرآیند کشتار تا توزیع مرغ شامل دریافت مجوز بهداشتی حمل توسط مرغدار، بررسی محموله‌ها تا کشتارگاه، تخلیه در محل کشتارگاه، نظارت های بهداشتی و شرعی ، بسته بندی و همچنین بارگیری مرغ استحصالی همه با نظارت کارشناسان انجام می شود.

معتمدی پور عنوان کرد: جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد در تعطیلات نوروز امسال از ۲۹ اسفند تاکنون گشت‌هایی در تمام شهرستان‌ها انجام داده تا بر قیمت محصولات کشاورزی از مرحله تولید، عرضه و مصرف در بازار نظارت مطلوب داشته باشد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد به همراه فرماندار گچساران، مدیران جهاد کشاورزی شهرستان های گچساران و کهگیلویه از کشتارگاه مرغ این شهرستان بازدید کردند.

این بازدید در راستای طرح تشدید کنترل و نظارت بر تهیه و توزیع کالا در ایام تعطیلات عید نوروز و ماه مبارک رمضان انجام گرفته است.

دیدگاه های مردم

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 09171482994
پسـت الـکترونیـکی info@asrzagros.ir
آدرس پسـتی جمهوری اسلامی ایران،کهگیلویه و بویراحمد، دهدشت ...