افزونه جلالی را نصب کنید. 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 6161 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 10 تعداد دیدگاهها : 766×
معاون اول رئیس جمهور به جمع کاروان‌های راهیان نور پیوست
22 مارس 2023 - 22:39
با حضور در یادمان عملیاتی فتح‌المبین؛

معاون اول رئیس جمهور صبح امروز (چهارشنبه) با حضور در منطقه عملیاتی فتح‌المبین در شوش ضمن ادای احترام به شهدای هشت سال دفاع مقدس و گرامیداشت یاد و خاطره این شهدا به جمع کاروان‌های راهیان نور پیوست.

پ
پ

معاون اول رئیس جمهور صبح امروز (چهارشنبه) با حضور در منطقه عملیاتی فتح‌المبین در شوش ضمن ادای احترام به شهدای هشت سال دفاع مقدس و گرامیداشت یاد و خاطره این شهدا به جمع کاروان‌های راهیان نور پیوست.

به گزارش عصرزاگرس به نقل از ایرنا، محمد مخبر همچنین در مراسم سالروز عملیات بزرگ فتح‌المبین در یادمان شهدای فتح‌المبین نیز شرکت کرد و در حاشیه این مراسم در جمع خبرنگاران با اشاره با نامگذاری سال جدید با عنوان «مهار تورم، رشد تولید» از سوی مقام معظم رهبری، تاکید کرد: تیم اقتصادی دولت سیزدهم برنامه ریزی مدون و زمانبندی شده برای مهار تورم و رفع مشکلات معیشتی مردم در سال جاری آغاز کرده است.
وی افزود: در راستای توجه به مردمی کردن اقتصاد که از مهمترین ارکان سیاست های اقتصاد مقاومتی و تاکیدات چندین سال گذشته رهبر معظم انقلاب بوده، برنامه ریزی های لازم انجام شده است و امیدواریم با یک حرکت روبه جلو به اهداف مورد نظر در این سال برسیم.
معاون اول رئیس جمهور در خصوص رفع مشکلات استان خوزستان نیز تصریح کرد: اقدامات و برنامه ریزی متنوعی برای حل مسایل این استان در زمینه های اشتغال، آبرسانی و فاضلاب در دولت آغاز شده است.
همچنین سردار «حسن شاهوارپور» فرمانده سپاه حضرت ولی‌عصر (عج) استان خوزستان در مراسم سالروز عملیات بزرگ فتح‌المبین با اشاره به دستاوردهای عملیات غرور آفرین فتح المبین و جانفشانی های رزمندگان و مردم استان خوزستان در مقابله با دشمن بعثی گفت: امروز دشمن پس از شکست و ناامیدی در حوزه دفاعی و امنیتی در مقابله با جمهوری اسلامی به دنبال جنگ اقتصادی با ملت ایران و ناامید کردن مردم بویژه نسل جوان ایرانی است که باید تلاش کنیم دشمن را در این عرصه همانند گذشته شکست دهیم.

دیدگاه های مردم

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 09171482994
پسـت الـکترونیـکی info@asrzagros.ir
آدرس پسـتی جمهوری اسلامی ایران،کهگیلویه و بویراحمد، دهدشت ...