افزونه جلالی را نصب کنید. 19 رمضان 1445 Thursday, 28 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 6161 تعداد نوشته های امروز : 2 تعداد اعضا : 10 تعداد دیدگاهها : 766×
استقرار پایگاه‌های جمع آوری کمک‌های مردمی در یاسوج
09 مارس 2023 - 19:10
حیدری گفت: برای جمع آوری کمک‌های مردمی ۲۰ پایگاه ثابت و سیار در شهر یاسوج مستقر شد.
پ
پ

به گزارش عصر زاگرس ، رئیس کمیته امداد منطقه یک یاسوج گفت: در آستانه سال نو و همزمان با سراسر کشور و استان با استقرار ۲۰ پایگاه در شهر یاسوج کمک‌های مردمی را از امروز پنجشنبه ۱۸ اسفند جمع آوری می‌شود.
مصیب حیدری با بیان اینکه پایگاه مرکزی کمیته امداد منطقه یک یاسوج واقع در چهار راه طالقانی سبزی فروشان قدیم نبش اداره کل دامپزشکی دایر شده است افزود: این پایگاه از ساعت ۹:۳۰ صبح تا ۱۷ امروز پذیرای حضور مدیران و کارکنان ادارات، خیران، نیکوکاران و اصحاب رسانه است تا سهم عیدی خود را به مستمندان اهدا کنند.
حیدری با بیان اینکه ۷۴۰ نفر یتیم و فرزند محسنین و در مجموع ۷ هزار و ۷۷۲ خانوار با جمعیتی بالغ بر ۱۴ هزار نفر تحت حمایت کمیته امداد منطقه یک یاسوج هستند اضافه کرد: امسال خیران و نیکوکاران بیش از ۲ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان به فرزاندان یتیم و محسنین کمک کردند که بیش از ۲ میلیارد تومان آن به صورت مستقیم به حساب آنان واریز شد.
وی ادامه داد: مردم نوع دوست شهر یاسوج می‌توانند از طریق شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۲۶۴۷۷ کمک‌های مالی خود را در آستانه سال نو به ایتام و نیازمندان اهدا کنند.

دیدگاه های مردم

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 09171482994
پسـت الـکترونیـکی info@asrzagros.ir
آدرس پسـتی جمهوری اسلامی ایران،کهگیلویه و بویراحمد، دهدشت ...