افزونه جلالی را نصب کنید. 15 شوال 1445 Tuesday, 23 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 6237 تعداد نوشته های امروز : 4 تعداد اعضا : 10 تعداد دیدگاهها : 767×
بازدید کارشناسان وزارت نفت به همراه رئیس دفتر نماینده کهگیلویه بزرگ از جاده دمه بخش سرفاریاب/تصاویر
04 جولای 2021 - 9:41

رفع مشکلات راه های ارتباطی و ایجاد زمینه های مختلف شغلی به خصوص دامداری و دامپروری در منطقه باعث افزایش بحث مهاجرت از شهر به روستاها خواهدشد.

پ
پ

به گزارش عصرزاگرس، در پی جلسات متعدد سید محمد موحد نماینده مردم کهگیلویه بزرگ در مجلس شورای اسلامی با وزیر نفت در خصوص بعضی پروژه ها و جاده های حوزه انتخابیه کهگیلویه،بهمیی،چرام ولنده  امروز شنبه ۱۴۰۰/۴/۱۲  کارشناسان وزارت  نفت به همراه رئیس دفتر نماینده سید ابراهیم موحد  از جاده دمه در حوزه سرفاریاب به طول ۱۵کیلومتر  بازدید کردند.
پروژه راه ارتباطی به منطقه دمه به طول ۱۵ کیلومتر  یکی از اهداف و نیازهای جدی مردم حوزه سادات،رودخانه،دره گل زرد،دمه علیا و سفلی،بره روز، سرکل و میانتگان است  که می تواند نقش مهمی در ارتباط مردم حوزه شهرستانهای کهگیلویه و چرام و مناطق  جنوب  به یاسوج  داشته باشد.

سیدابراهیم موحد رئیس دفتر نماینده کهگلیویه بزرگ در این بازدید گفت: آنچه امروز برای ما به خصوص کسانی که در روستاها زندگی می کنند خدمت مضاعف تری است که بتوانیم با گسیل کردن خدمات رفاهی بتوانیم بر ماندگاری مردم  در روستاها بیافزاییم.

وی با اشاره به شغل افراد ساکن در دمه و روستاهای اطرف افزود: رفع مشکلات راه های ارتباطی  و ایجاد زمینه های مختلف شغلی به خصوص دامداری و دامپروری در منطقه باعث افزایش بحث مهاجرت از شهر به روستاها خواهدشد.

سید ابراهیم موحد عنوان کرد: با همکاری وزارت نفت و تلاش های نماینده کهگیلویه،بهمیی،چرام و لنده امیدواریم اعتبارات به گونه ای باشد که بتوانیم مشکلات جاده دمه را به بهترین شکل ممکن رفع نماییم و از میزان دغدغه های مردم این مناطق   بکاهیم.

دیدگاه های مردم

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 09171482994
پسـت الـکترونیـکی info@asrzagros.ir
آدرس پسـتی جمهوری اسلامی ایران،کهگیلویه و بویراحمد، دهدشت ...