افزونه جلالی را نصب کنید. 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 6161 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 10 تعداد دیدگاهها : 766×
دامنه خدمات بنیاد علوی به تمام مناطق استان گسترش یابد
05 مارس 2023 - 16:14
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: انتظار داریم که بنیاد علوی خدمات‌رسانی به تمام مناطق استان را در دستور کار قرار دهد.
پ
پ

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: انتظار داریم که بنیاد علوی خدمات‌رسانی به تمام مناطق استان را در دستور کار قرار دهد.

سید احسان عسکری در نشست بررسی طرح های بنیاد علوی در استان بر لزوم گسترش خدمات بنیاد علوی به دیگر نقاط استان تاکید کرد و گفت: از ظرفیت بنیاد علوی برای توسعه استان بیشتر استفاده شود و نقاط هدف برای ارائه خدمات این بنیاد مشخص شود.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد افزود: بنیاد علوی طرح‌های بزرگی در این استان اجرا کرده و نیازمند تمرکز بیشتر بنیاد بر روی طرح‌های مناطق محروم استان هستیم.
وی ادامه داد: برای محرومیت‌‌زدایی از مناطق محروم استان به همت بنیاد علوی نیازمند همکاری تمام ادارات کهگیلویه و بویراحمد هستیم.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اجرای طرح‌های محرومیت‌زدایی و تمرکز روی آنها در کنار کارهای اقتصادی را ضروری دانست و عنوان کرد: این مهم توسعه اقتصادی و معیشتی را به دنبال خواهند داشت.
عسکری در بخش دیگری از سخنان خود اضافه کرد: بنیاد علوی به عنوان نهاد حامی مستضعفان بهتر است در همه نقاط محروم استان به منظور خدمت‌رسانی حضور داشته باشد.
وی ابراز امیدواری کرد: مجموعه های منتسب به مقام معظم رهبری در فعالیت های عمرانی، جهادی، اقتصادی و فرهنگی پیشگام هستند و باید بدون محدودیت در همه مناطق مختلف استان حضور پیدا کرده و فرصت تلاش موثر و کارآمدی را به اثبات برسانند.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری به طرح‌های عام المنفعه با مشارکت بنیاد علوی در استان اشاره و عنوان کرد: در کنار پروژه‌ها و طرح‌های اقتصادی در برنامه های طرح آبادانی پیشرفت طرح های دیگری مانند احداث و تجهیز مدارس و راههای روستایی توسط بنیاد علوی دیده شده است.
وی با بیان اینکه بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی با هدف توانمندسازی در بخش‌های اقتصادی، فرهنگی، سلامت، عمران و اشتغال فعال است اظهار داشت: بنیاد علوی اکنون در حوزه های زیرساختی مانند احداث جاده، آبیاری نوین، درمانگاه و راه‌های روستای فعالیت می‌کند.
عسکری ادامه داد: در شرایط کنونی این حرکت‌های جهادی زمینه‌سازی تحول در نظام اقتصادی خواهد بود و باید با قوت و قدرت بیشتر فعالیت های جهادی بنیاد علوی توسعه پیدا کند.

دیدگاه های مردم

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 09171482994
پسـت الـکترونیـکی info@asrzagros.ir
آدرس پسـتی جمهوری اسلامی ایران،کهگیلویه و بویراحمد، دهدشت ...