افزونه جلالی را نصب کنید. 11 شوال 1445 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 6221 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد اعضا : 10 تعداد دیدگاهها : 767×
اجرای قانون رتبه بندی فرهنگیان در کهگیلویه و بویراحمد
04 مارس 2023 - 22:50
سبحان نژاد گفت: احکام رتبه بندی بیش از ۷ هزار نفر از فرهنگیان در کهگیلویه وبویراحمد صادر شده است.
پ
پ

به گزارش عصر زاگرس ، معاون پژوهش، برنامه ریزی و منابع اداره کل آموزش وپرورش این استان افزود: اجرای قانون رتبه بندی از وعده‌های دولت سیزدهم است که با همکاری و تعامل خوب دولت، مجلس وشورای نگهبان و با پیگیری وزیر آموزش وپرورش شاهد صدور احکام رتبه بندی همکاران در اسفندماه هستیم.
ایمان سبحان نژاد اضافه کرد: اعضای میزکار رتبه بندی، هیات‌های ممیزه و ارزیابان ویژه به صورت و شبانه روزی در حال تلاش برای اجرای کامل قانون رتبه بندی فرهنگیان هستند.
سبحان نژاد ادامه داد: تاکنون احکام رتبه بندی برای ۷ هزار و ۵۰۰ فرهنگی شاغل و بازنشسته در کهگیلویه و بویراحمد صادر شده است و بقیه نیز در روز‌های آتی و تاپایان امسال صادر می‌شوند.
مدیرمنابع انسانی واموراداری اداره کل آموزش وپرورش استان نیز گفت: بعد از فرآیند صدور احکام، همه نیرو‌هایی که رتبه آن‌ها تعیین تکلیف و در سیستم پرسنلی منطقه خدمتی بارگذاری شده و همچنین کسانی که نسبت به رتبه خود اعتراض داشته باشند ، سامانه my medu ، بزودی از طریق وزارت برای ثبت اعتراض باز می‌شود.
وحید بادغن با بیان اینکه همکاران فرهنگی حداکثر ۱۰ روز فرصت دارند اعتراض خود را درسامانه با نام کابری و رمز شخصی ثبت کنند افزود: در زمان تعیین شده نیز اعتراضات مورد بررسی ونتیجه به این افراد اعلام می‌شود.
وی درخصوص پرداخت معوقات از تاریخ ۳۱ /۶/ ۱۴۰۰ نیز گفت: قطعا هرتصمیم قانونی که دراین خصوص وزارت آموزش و پرورش برای استان‌ها تعیین کند اقدامات لازم برای مشمولان این معوقات اعمال خواهد شد.

دیدگاه های مردم

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 09171482994
پسـت الـکترونیـکی info@asrzagros.ir
آدرس پسـتی جمهوری اسلامی ایران،کهگیلویه و بویراحمد، دهدشت ...