افزونه جلالی را نصب کنید. 12 شوال 1445 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 6224 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 10 تعداد دیدگاهها : 767×
رفع موانع اجرایی ده پروژه ارتباطی روستایی در اولین نشست کارگروه توسعه ارتباطات روستایی استان
02 مارس 2023 - 8:22
اولین نشست کارگروه توسعه ارتباطات روستایی و مناطق محروم استان به ریاست معاون استاندار و با حضور مدیران کل دستگاههای اجرایی و مدیران ارشد شرکت ایرانسل در یاسوج تشکیل شد.
پ
پ

با ابتکار اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کهیلویه وبویراحمد، اولین نشست کارگروه توسعه ارتباطات روستایی و مناطق محروم استان به ریاست معاون استاندار و با حضور مدیران کل دستگاههای اجرایی و مدیران ارشد شرکت ایرانسل در یاسوج تشکیل شد.

سیدمحمودرادمنش مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان، اولویت وزارت ارتباطات دولت سیزدهم را تحقق عدالت ارتباطی علی الخصوص در نقاط محروم کشور عنوان کرد و افزود: در همین راستا از آغاز به کار دولت سیزدهم در استان بیش از یکصد پروژه ارتباطی روستایی از محل اعتبارات ملی وزارت ارتباطات تأمین اعتبار شده است.
رئیس شورای راهبری ارتباطات و فناوری اطلاعات استان تصریح کرد: استان در بحث اجرای پروژه های ارتباطی شرایط ویژه ای دارد و علیرغم تلاش شبانه روزی همکاران مجموعه وزارت ارتباطات، گاها با موانعی در اجرای پروژه ها مواجه می شویم که باعث تاخیر در خدمت رسانی می شود.
رادمنش یکی از موانع موجود را معارضات مردمی و یا دولتی عنوان و اظهار کرد: با توجه به شرایط اقلیمی مناطق روستایی استان، در محل احداث سایت های ارتباطی روستایی با چالش های مختلفی از جمله جاده دسترسی به نقطه اجرای پروژه، شبکه برق، موضوعات مرتبط با منابع طبیعی و محیط زیست مواجه هستیم.
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان افزود: در برخی نقاط هم علیرغم اصرار و تمایل عمومی متاسفانه شاهد معارضات مردمی در اجرا هستیم. که همه این مسائل باعث ایجاد تاخیر در اجرای پروژه ها می شود.
این مقام مسئول از همه دستگاههای اجرایی استان که نگاه ویژه ای نسبت به توسعه ارتباطات مناطق روستایی دارند قدردانی کرد و گفت: همه مدیران محترمی که عضو کارگروه توسعه ارتباطات روستایی هستند نگاه کارگشایی نسبت به این حوزه داشته اند.
رئیس شورای راهبری ارتباطات و فناوری اطلاعات استان در این نشست خواستار تسریع در صدور مجوزهای لازم توسط دستگاههای عضو این کارگروه به منظور به بهره برداری رسیدن هرچه سریعتر پروژه های ارتباطی شد و افزود: وقتی خدمتی از سوی دولت جمهوری اسلامی در نقطه ای محروم و کم برخوردار ارائه می شود، رضایتمندی و لبخند خالصانه مردم شریف این مناطق را به دنبال خواهد داشت.
در این نشست موانع اجرایی ده پروژه ارتباطی در روستاهای فیروزآباد و یوسف آباد مختار یاسوج، دهنو یاسوج، تنگاری و حومه، امامزاده پهلوان، گراب والمور، میمند، خرسان، دشتک میمند، حاج قلندر باشت و مشهدی موری کهگیلویه مورد بررسی و مرتفع شد.

دیدگاه های مردم

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 09171482994
پسـت الـکترونیـکی info@asrzagros.ir
آدرس پسـتی جمهوری اسلامی ایران،کهگیلویه و بویراحمد، دهدشت ...