گروه : پیام تبریک و تسلیت
ساعت : 9:47
شناسه : 30795
تاریخ : 18 فوریه 2023
پیام تبریک فرماندار شهرستان چرام به مناسبت عید سعید مبعث پیام تبریک فرماندار شهرستان چرام به مناسبت عید سعید مبعث

فرماندار شهرستان چرام طی پیامی فرارسیدن بیست و هفتم رجب، سالروز بعثت نبی مکرم اسلام، حضرت محمد مصطفی (ص) را به عموم مسلمانان جهان به ویژه ایران اسلامی و علی الخصوص مردم شریف و شهیدپرور شهرستان تبریک گفت.

 

به گزارش عصرزاگرس، فرماندار شهرستان چرام طی پیامی فرارسیدن بیست و هفتم رجب، سالروز بعثت نبی مکرم اسلام، حضرت محمد مصطفی (ص) را به عموم مسلمانان جهان به ویژه ایران اسلامی و علی الخصوص مردم شریف و شهیدپرور شهرستان تبریک گفت.

متن پیام بدین شرح است:
بسمه تعالی
بیست و هفتم رجب سالروز بعثت فخر کائنات، پیام آور رحمت و مهربانی و آخرین فرستاده خدا حضرت محمد (ص)، روز برکت و رهایی انسان از ظلمت و جهل است.
مبعث نورانی پیام آور بزرگ توحید، عدالت و وحدت و بعثت شورانگیز و شوق آفرین اشرف و خاتم پیامبران فرصت مغتنمی است تا صمیمانه ترین تبریکاتم را تقدیم امت ارجمند و موحد آن پیامبر اعظم (ص) در جهان اسلام  و به ویژه ایران اسلامی و علی الخصوص مردم شهید پرور شهرستان چرام نموده و برای تک تک همشهریان عزیز از درگاه خداوند متعال آرزوی توفیق و بهروزی و سرافرازی نمایم.
به امید آنکه بتوانیم در صراط نورانی و در راستای پیام جاویدان رسالت خدمتگزاری راستین برای شما خوبان باشیم و با خدمت هر چه بیشتر صاحب شریعت را از خود راضی نمائیم.
سید عبدالرحمن توفیقیان
فرماندار شهرستان چرام