افزونه جلالی را نصب کنید. 11 شوال 1445 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 6224 تعداد نوشته های امروز : 6 تعداد اعضا : 10 تعداد دیدگاهها : 767×
برگزاری موفقیت آمیز کنکورسراسری ۱۴۰۰چرام/تشکر از همه عوامل در برگزاری آزمون سراسری /ابراز رضایت داوطلبان از برگزاری کنکور در یک فضای آرام و‌سالم
03 جولای 2021 - 19:01
رئیس آموزش وپرورش چرام خبرداد رئیس آموزش و پرورش شهرستان چرام ضمن تشکر از همه کسانی که در برگزاری موفقیت آمیز کنکور سراسری ۱۴۰۰مشارکت داشتند از ابراز رضایت داوطلبان از فضا و مکان برگزاری کنکور در یک جو آرام خبرداد.
پ
پ


رئیس آموزش و پرورش شهرستان چرام ضمن تشکر از همه کسانی که در برگزاری موفقیت آمیز کنکور سراسری ۱۴۰۰مشارکت داشتند از ابراز رضایت داوطلبان از فضا و مکان برگزاری کنکور در یک جو آرام خبرداد.
به گزارش عصرزاگرس و به نقل از روابط عمومی آموزش وپرورش چرام ؛رحیم بازی بناری مدیر آموزش وپرورش چرام در آخرین روز این رقابت که امروز در گروه امتحانی زبان برگزار شد با اشاره به آماری از حضور داوطلبان کنکور در چرام گفت:در آزمون رشته هنر که روز چهارشنبه ۹تیرماه امسال برگزار شد ۵۱نفر داوطلب شرکت کردند که از این تعداد۳۸داوطلب خانم و ۱۳داوطلب مرد به رقابت پرداختند.
وی افزود:در دومین روز آزمون در رشته علوم انسانی و ریاضی که در رشته ریاضی ۲۲نفر شرکت کردند که از این تعداد ۳داوطلب خانم و ۱۹داوطلب مرد به رقابت پرداختند که با توجه به تعداد داوطلبان کمترین شرکت کننده در آزمون ریاضی حضور داشتند.

رئیس آموزش و پرورش چرام بیان کرد در رشته علوم انسانی ۲۳۹داوطلب شرکت کردند که از این تعداد ۱۵۷داوطلب خانم و ۸۲داوطلب مرد به رقابت پرداختند و‌در رشته علوم تجربی که بیشترین متقاضی را دارد تعداد ۳۲۸داوطلب حضور داشتند که از این تعداد ۲۱۳داوطلب خانم و ۱۱۵داوطلب مرد برای رشته های پرطرفدار علوم تجربی به رقابت پرداختند.

وی تاکید کرد آخرین آزمون امروز شنبه ۱۲تیرماه بود که در گروه آزمایشی زبان خارجه بود که ۵۵داوطلب به رقابت پرداختند که از این تعداد ۳۶نفر خانم و ۱۹نفر مرد بودند.
وی افزود:در مجموع در آزمون سراسری ۱۴۰۰چرام تعداد ۶۹۵داوطلب به رقابت پرداختند که از این تعداد ۴۴۷خانم و ۲۴۸نفر داوطلب مرد بودند که نشان می دهد داوطلب خانم در آزمون امسال چرام بیشتر از آقایان بودند.

بازی بناری با تشکر از عوامل اجرایی کنکور سراسری ۱۴۰۰چرام گفت :بالغ بر ۱۰۰نفر از همکاران فرهنگی در این شرایط آب و هوایی گرم در طول این چند روز برگزاری کنکور با ما همکاری صمیمانه ای داشتند که از همه آنها تشکر و قدردانی می کنم.

رئیس آموزش و پرورش شهرستان چرام با اشاره به برگزاری موفقیت آمیز کنکور سراسری چرام و رضایت داوطلبان از فضا و مکان برگزاری در یک محیط آرام بیان کرد:از فرماندار و تمامی ادارات شهرستان چرام که در برگزاری کنکور سراسری با ما همکاری داشتند تشکر می شود.

بازی بناری از امام جمعه محترم چرام که با در اختیار گذاشتن مصلی و همکاری ستاد نماز جمعه چرام در برگزاری موفق کنکور چرام همکاری داشتند تشکر می نمایم.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان چرام در ادامه بیان کرد از نیروهای جهادی و ناحیه مقاومت بسیج چرام که همکاری صمیمانه ای داشتند قدردانی می شود‌

وی از شهرداری چرام و اداره برق چرام که در برگزاری کنکور امسال همکاری ویژه داشتند قدردانی کرد همچنین از اورژانس و‌هلال احمر که در این هوای گرم تالحظات آخر ما را همراهی کردند و از حافظان امنیت نیروی انتظامی و شبکه بهداشت و منابع طبیعی و بهزیستی چرام صمیمانه تشکر می کنم چرا که برگزاری موفقیت آمیز کنکور سراسری چرام در کمال صحت و سلامت و آرامش نشان از همکاری و هماهنگی همه دستگاه ها دارد و آبرویی برای شهرستان چرام است.
رئیس آموزش و پرورش شهرستان چرام با تشکر از اصحاب رسانه سایت ها و خبرگزاری ها و خبرنگار شبکه دنا در چرام که همکاری و اطلاع رسانی خوبی جهت برگزاری کنکور در یک فضای آرام را داشتند تشکر و قدردانی می شود‌.
تعدادی از داوطلبان کنکور سراسری که بخشی از آنها از شهرستان های همجوار آمده بودند از برگزاری کنکور در یک فضای آرام و مناسب ابراز رضایت کردند و دلیل انتخاب شهر چرام را برای آزمون فضای مناسب برگزاری کنکور و برخورد مناسب مجریان برگزاری آزمون اعلام کردند.

به اعتقاد داوطلبان و‌مجریان برگزاری کنکور امسال در چرام کنکور ۱۴۰۰چرام را یکی از بهترین آزمون ها در سطح استان و کشور دانستند چرا که در کمال آرامش و صحت وسلامت و در یک فضای مناسب برگزار شد.

دیدگاه های مردم

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 09171482994
پسـت الـکترونیـکی info@asrzagros.ir
آدرس پسـتی جمهوری اسلامی ایران،کهگیلویه و بویراحمد، دهدشت ...