افزونه جلالی را نصب کنید. 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 6161 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 10 تعداد دیدگاهها : 766×
باحضور روشنفکر: شعله گاز در لوداب روشن شد /بهره مندی ۲۵ روستا از نعمت گاز در دهه فجر/ بهادر :۴ درصد از مناطق بویر احمد گاز ندارند، خدمات رسانی نیازمند همکاری ادارات است
10 فوریه 2023 - 8:37
پروژه گاز رسانی به ۲۵روستای حوزه لوداب از توابع شهرستان بویراحمد با حضور مدیرعامل شرکت گاز استان ، نماینده مردم شهرستانهای بویر احمد ، دنا ، مارگون و فرماندار بویر احمد و مسئولان شهرستانی افتتاح شد .
پ
پ

به گزارش عصرزاگرس: پروژه گاز رسانی به ۲۵روستای حوزه لوداب از توابع شهرستان بویراحمد با حضور مدیرعامل شرکت گاز استان ، نماینده مردم شهرستانهای بویر احمد ، دنا ، مارگون و فرماندار بویر احمد و مسئولان شهرستانی افتتاح شد .

بهادر مدیرعامل گاز با تقدیر و تشکر از پیگیری های روشنفکر بیان کرد : در مدت زمان اجرای پروژه هر مشکلی بود هم در وزارت و هم در استان نهایت همکاری را داشتند و انصافا پیگیر بودند .

بهادر افزود : مشکلات زیادی در اجرای پروژه بود و چهار پیمانکار عوض شد تا این کار به اتمام رسید که در این بین بزرگان محل ، فرماندار بویراحمد و بخشدار لوداب نهایت همکاری را داشتند .

وی افزود : روستاهای فاقد گاز که تاکنون امکان بهره مندی از این نعمت را نداشتند عدم اجرای طرح هادی روستاها عامل این موضوع بوده و هر جایی که حتی ۵۰درصد طرح هادی اجرا شده بود برای کمک به مردم گاز رسانی کردیم .

وی در جمع مردم لوداب گفت : هدف شرکت گاز خدمت به مردم است ، کسانی که تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی ره و بهزیستی هستند تا شش میلیون تومان جهت هزینه شبکه گذاری داخلی ساختمان پرداخت میشوند و اگر هزینه هابیش از این باشد شرایطی وجود دارد که ۱۵ میلیون وام بلاعوض دریافت کنند و میتوانند از این امتیازات بهره مند شوند .

پروژه گازرسانی ، جمعیت ۴۲۵۰نفر و ۱۱۶۰خانوار را پوشش میدهد که ۹۸کیلومتر شبکه گذاری و دو ایستگاه در این طرح اجرا شده و بالغ بر ۲۵ میلیارد تومان هزینه شده است .

بهادر در حضور نماینده بویر احمد دنا و مارگون بابیان اینکه ۹۶درصد جمعیت بویر احمد از خدمت گاز بهره مند هستند افزود: انتظار است برای تکمیل صد درصدی و خدمات رسانی به ۴درصد جمعیت فاقد گاز، ادارات دیگر همکاری لازم را داشته باشند . و خدمات رسانی نیازمند همکاری بنیاد مسکن ، اداره راهداری و منابع طبیعی است .

     

دیدگاه های مردم

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 09171482994
پسـت الـکترونیـکی info@asrzagros.ir
آدرس پسـتی جمهوری اسلامی ایران،کهگیلویه و بویراحمد، دهدشت ...