افزونه جلالی را نصب کنید. 19 رمضان 1445 Thursday, 28 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 6161 تعداد نوشته های امروز : 2 تعداد اعضا : 10 تعداد دیدگاهها : 766×
۴۵۳ میلیارد تومان اعتبار اشتغال زایی به بویراحمد اختصاص یافت
29 ژانویه 2023 - 23:43
فرماندار بویراحمد گفت: از مجموع یک هزار و ۲۸۰ میلیارد تومان اعتبار تسهیلات تبصره ۱۶ استان، ۴۵۳ میلیارد تومان به عنوان سهم شهرستان بویراحمد برای اشتغالزایی در نظر گرفته شده است
پ
پ

به گزارش عصر زاگرس  شهرام مهدوی مطلق روز یکشنبه در نشست شورای اشتغال بویراحمد در یاسوج اظهار کرد: باید نسخه ای اساسی برای موضوع بیکاری در استان اندیشیده شود زیرا بسیاری از معضلات اجتماعی ریشه در بیکاری دارد.

وی با اشاره به ابلاغیه دولت برای تسهیلات تبصره ۱۶، افزود: در خصوص این تسهیلات اولویت با طرح‌های توسعه و تجهیز است ولی صراحتاً اعلام نشده که پروژه‌های ایجادی نمی‌توانند تسهیلات دریافت کنند، لذا طرح‌های ایجادی نیز در اولویت دوم قرار داشته باشند.

فرماندار بویراحمد تصریح کرد: بانک‌ها در پرداخت تسهیلات در آخر سال بصورت جهادی عمل کنند زیرا معطلی مردم فایده‌ای ندارد و گره بیکاری را در استان تنگ تر می کند.

مهدوی مطلق تاکید کرد: بعضی بانک‌های شهرستان خودسرانه برخی مراکز ثبت نام و پیشخوان دولت را انحصارا به مردم معرفی می‌کنند که خلاف قانون است، مردم مختارند هر جایی که خواستند ثبت نام خود را تکمیل کنند.

وی ادامه داد: نظارت مدیران و کارشناسان مربوطبه بر قبل، حین و بعد از ارائه تسهیلات برای جلوگیری از انحراف در تسهیلات اهمیت زیادی دارد و مدارک مراجعان باید به درستی صحت سنجی شود.

فرماندار بویراحمد ابراز کرد: مبنای پرداخت تسهیلات تبصره ۱۶ در بویراحمد، بخشنامه دولت است، ابلاغ دستگاه‌ها بصورت جداگانه و موازی خلاف مقررات است و نباید سخت گیری بی مورد به متقاضیان شود.

تسهیلات تبصره ۱۶ به مبلغ یک هزار و ۲۸۰ میلیارد تومان با توجه به عدالت جغرافیایی، سهم جمعیت و نرخ بیکاری درنظر گرفته شده است و سهم شهرستان بویراحمد ۳۹ درصد به میزان ۴۵۳ میلیارد تومان بوده است.

۴۸۸ رسته شغل خانگی برای این تسهیلات به ادارات کهگیلویه و بویراحمد ابلاغ شده است

دیدگاه های مردم

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 09171482994
پسـت الـکترونیـکی info@asrzagros.ir
آدرس پسـتی جمهوری اسلامی ایران،کهگیلویه و بویراحمد، دهدشت ...