افزونه جلالی را نصب کنید. 10 شوال 1445 Thursday, 18 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 6219 تعداد نوشته های امروز : 1 تعداد اعضا : 10 تعداد دیدگاهها : 766×
واکنش رئیس شورای راهبردی نخبگان  ستادهای مردمی آیت الله رئیسی در استان  نسبت به نشست جوانان،ورزشکاران،اعضاءومسئولین ستادهای آیت الله رئیسی با استاندار  کهگیلویه و بویراحمد
13 ژانویه 2023 - 10:45

درخشان گفت :سکوت کلامم و گفتمان ام را در برابر دفاع از جوانان استان ام ظلم می دانم و لازم می دانم بیان بدارم و متذکر شوم ؛میزبانان این برنامه عدالت را سرلوحه کار خود قرار دهند، همه ی اقشار اعم از جوانان،ورزشکاران،مسئولین و اعضاء ستاد های مردمی آیت الله رئیسی هر چند در زمان محدود حق مطالبه،گفتگو در جهت بیان مهمترین مشکلات استان کهگیلویه و بویراحمد و ارائه ی راهکار وایده با مسئولین ونماینده دولت جهت تسریع در حل این معظلات را دارند.

پ
پ

به گزارش عصرزاگرس، محمدجواد درخشان رئیس شورای راهبردی نخبگان ستادهای انتخاباتی مردمی آیت الله رئیسی در استان کهگیلویه وبویراحمد ضمن تبریک ولادت سراسر نور حضرت فاطمه الزهراء(س)و روز مادر با اشاره فرمایش مقام معظم رهبری در گام دوم انقلاب اشاره نموداند که معظم له فرمودند: «چشم امیدم به شما جوانها است؛ و اگر زمام اداره‌ی بخشهای گوناگون کشور به جوانان مؤمن و انقلابی و دانا و کاردان که بحمداللّه کم نیستند سپرده شود، این امید برآورده خواهد شد؛ ان‌شاءاللّه».
محمدجواد درخشان افزود: جای بسی شکر و امید است که بعد از گذشت مدت یک سال از دولت انقلابی آیت الله رئیسی عزیزان نشستی حول محور جوانان،ورزشکاران،اعضاء ومسئولین ستادهای آیت الله رئیسی با استاندار محترم در شهر یاسوج برگزار نموداند!!! نشستی که حاشیه های زیادی‌ داشت! از تأخیر در اجرای برنامه تا شروع برنامه؛ آن هم هدایت گزینشی توسط افراد خاص!!! نشستی تحت عناوین جوانان!!!ورزشکاران!!!اعضاءومسئولین ستادهای مردمی آیت الله رئیسی !!! برگزار شده که متأسفانه ابتدای جلسه میزبانان برنامه افراد را گزینشی جهت حضور در تریبون معین و مشخص فرمودند..!!! و حتی اجازه صحبت به سایر جوانان واقشار و مدعوین نمی دهند!!!نشستی که ساعت :12 اطلاع رسانی نمودند جهت حضور مدعوین ولی مهمان محترم برنامه ساعت :13 تشریف فرما شدند !!! عدم وجود سیستم گرمایشی در جلسه!!! و…

درخشان افزود :سکوت کلامم و گفتمان ام را در برابر دفاع از جوانان استان ام ظلم می دانم و لازم می دانم بیان بدارم و متذکر شوم ؛میزبانان این برنامه عدالت را سرلوحه کار خود قرار دهند، همه ی اقشار اعم از جوانان،ورزشکاران،مسئولین و اعضاء ستاد های مردمی آیت الله رئیسی هر چند در زمان محدود حق مطالبه،گفتگو در جهت بیان مهمترین مشکلات استان کهگیلویه و بویراحمد و ارائه ی راهکار وایده با مسئولین ونماینده دولت جهت تسریع در حل این معظلات را دارند؛هیچ کس نمی تواند مردم علی الخصوص جوانان را از مطالبه صحیح ،صریح،بحق و قانونی منع کند ، بنا به شعارهای آقای احمدزاده که استاندار انقلابی فعلی و نماینده ی دولت در استان می باشد عدالت به منزله ی میدان دادن به جوانان می باشد،متاسفانه در جلسه ی امروز که متعلق به جوانان بود میزبانان برنامه از اصل شعار سرپیچی فرمودند ؛عدالتی در اجراء ندیدیم!!!این عمل از شأن دولت انقلابی به دور بود … ! جوانان ما اهل همین روستاهای محروم استان کهگیلویه وبویراحمدن،با رنج و مشقت بزرگ شدند و از مرز وبومشان دفاع کردند و 1880شهید گلگون کفن تقدیم این انقلاب ناب فرمودن، که رویه یک نشست آن هم با حضور جوانان انقلابی بدین شکل برگزار شود!!! خیلی از جوان با بغض در گلو از سالن خارج شدند!!! چه کسی جوابگوی شبهات این عزیزان خواهند بود!؟ یکی از مهمترین عامل اعتراضات اخیر ناکارآمدی مسئولین و عدم پاسخگویی به شبهات مردم بوده و هست!
استان کهگیلویه و بویراحمد با وجود معادن نفت وگاز و…،طبیعت بکر وپوشش گیاهی،گیاهان دارویی،طبیعت زیست محیطی ،تولید 25% نفت کشور ، چگونه باید جوان بی کار و فاقد شغل داشته باشد!؟ علت افزایش آمار سالانه خودکشی،طلاق؛بی خانمانی در استان کهگیلویه و بویراحمد چیست؟! سوء مدیریت مسئولین و عدم بکارگیری جوانان نخبه بعنوان حلقه های میانی در بدنه ی دولت آسیب های جدی و غیره قابل جبران را بر جامعه تحمیل می نماید.

وی با اشاره به کلام حضرت امیرالمومنین امام علی (ع) بیان داشت : بر شما باد که یکدیگر را بر ادای حقوق نصیحت کنید
«فعلیکم بالتناصح فی ذلک و حسن التعاون علیه (حقوق متقابل حکومت و مردم) و به خوبی در انجام آن همکاری نمایید
رئیس شورای راهبردی نخبگان ستادهای مردمی آیت الله رئیسی با اشاره به بیان معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) اذعان داشت:
مشارکت دادن مردم در امور را رمز پیروزی در برابر توطئه های داخلی و خارجی و موجب تحکیم اتحاد همگانی است امیدی که رهبر انقلاب به جوانان ،ورزشکاران ونخبگان دارند می‌تواند حلال بسیاری از مشکلات کشور باشد و تنها کافی است برخی از مسئولین و مدیران با اعتماد به جوانان و سپردن امور کشور به آنان راه را برای روزهای پرامید و موفقیت‌آمیز هموار کنند
رئیس شورای راهبردی نخبگان ستادهای راهبردی نخبگان آیت الله رئیسی در استان کهگیلویه و بویراحمد؛ اظهار داشت:دشمنان دلسوز ما نیستند و واقعیت این است که میخواهند اختلاف بیاندازند و مردم ما به ویژه جوانان ،نخبگان،ورزشکاران و سایراقشار در جامعه اسلامی باید بیدار باشند و اگر اعتراضی دارند، بر اساس قانون اساسی می‌توانند اعتراض خودشان را بیان دارند و به گوش مسئولان برسانند ولی نباید اجازه بدهند که افرادی بیایند و سوءاستفاده کنند و این اعتراضات مردم نسبت به موضوعاتی که مطالبه دارند را تبدیل به ناآرامی کرده و امنیت جامعه را سلب کنند و اساساً به گونه‌ای رفتار شود که افرادی که صبح تا شب به دنبال یک زندگی سالم و ساده و با امنیت هستند، زندگی‌شان به خطر بیفتد و عده ای مانع احقاق حق‌شان شوند و مسئولین بایست پای صحبت و درد دل جوانان بنشینند و شده باشه هفته ای یک روز را اختصاص بدهند به جوانان ،از ایده های جوانان نخبه وصاحب نظر و ایده پرداز استفاده نمایند..

محمدجواد درخشان رئیس شورای راهبردی نخبگان ستادهای انتخاباتی مردمی آیت الله رئیسی در استان کهگیلویه وبویراحمد بیان داشت :در نهایت همچنان اطمینان داریم که خداوند باری تعالی و ائمه اطهار (علیهم السلام) و حضرت بقیه الله العظم (عج)، نگاه خاصی به کشور ما دارند و این کشور با رهبری امامین انقلاب اسلامی و با لطف خداوند از همه این موانع عبور کرده و از موانعات نیز مانند گذشته عبور خواهند کرد و ان‌شاءلله این حکومت و نظام در دست صاحب اصلی آن که امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) هست، قرار خواهد گرفت.

دیدگاه های مردم

  1. جناب دکتر درخشان از چهره های شاخص جوانان نخبه استان درود بر شان و شخصیتت احسنت بر کلام فصیحت

    پاسخ
  2. ماشاالله جناب دکتر درخشان خداقوت استان به جوانان شجاع و نترس و دغدغه مند جوانان مثل شما نیاز داره ماجور باشید

    پاسخ
  3. احسنت دکتر درخشان

    پاسخ
  4. خداقوت رشید جوان انقلاب ای کاش همه مث شما مدافع جوانان این استان محروم بودن

    پاسخ
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 09171482994
پسـت الـکترونیـکی info@asrzagros.ir
آدرس پسـتی جمهوری اسلامی ایران،کهگیلویه و بویراحمد، دهدشت ...