افزونه جلالی را نصب کنید. 11 شوال 1445 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 6224 تعداد نوشته های امروز : 6 تعداد اعضا : 10 تعداد دیدگاهها : 767×
عملکرد یک‌ساله مدیر بانک قرض الحسنه مهر ایران استان کهگیلویه و بویراحمد در دولت سیزدهم
03 ژانویه 2023 - 9:32
مدیر شعب بانک قرضه الحسنه مهر ایران استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: بمنظور تقویت زیرساخت های حوزه سلامت این بانک در آذرماه امسال مبلغ پنج میلیاردریال به مرکز هسته ای پزشکی یاسوج کمک مالی بلاعوض کرد
پ
پ

به گزارش  عصر زاگرس  ،مهرداد آرمین پیلی روز دوشنبه با اعلام این مطلب به رسانه ها ، افزود: در راستای ایجاد اشتغال پایدار و خلق فرصت های جدید شغلی بخصوص برای افراد کم بضاعت این بانک منابع مالی خود را هزینه می کند و عمدتا افراد کم برخوردار و کم بضاعت استان کهگیلویه و بویراحمد از خدمات متنوع این بانک بهره مند شده اند.

وی با اشاره به دیگر اقدامات انجام شده بانک در سال جاری افزود: ۲۰۰ دانش آموز تحت پوشش نهادهای حمایتی استان به مدیریت بانک جهت اخذ کمک های مادی و معنوی بانک شناسایی و معرفی شده اند.

مدیر شعب بانک قرضه الحسنه مهر ایران استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: همچنین خریداری لوازم التحریر در شهریور ماه سال جاری به دانش آموزان منطقه محروم دیشموک انجام گرفته و یکی از مدارس شاهد استان برای اخذ کمک های مادی و معنوی شناسایی شده است.

آرمین تاکید کرد: طی سالجاری بیش از چهار میلیارد ریال جهت خرید اقلام ( مخزن آب، بخاری و سایل گرمایشی) در راستای کمک به آسیب دیدگان سیل اخیر تخصیص یافته است.

عملکرد این بانک در حوزه وام های قرض الحسنه طی یکسال جاری :

ردیف عنوان تعداد مبلغ (میلیارد ریال)
۱ کل تسهیلات قرض الحسنه ۴۵.۲۴۱ ۱۸.۲۶۳
۲ قرض الحسنه ازدواج ۱.۸۵۹ ۲.۶۸۱
۳ قرض الحسنه بهزیستی ۵۰ ۳۷
۴ قرض الحسنه کمیته امداد ۵۴۱ ۲۷۳
۵ قرض الحسنه فرزند آوری ۵۶۷ ۲۳۸
۶ قرض الحسنه کالا کارت ۳.۰۵۹ ۷۳۴
۷ قرض الحسنه بیمار معسر خاص ۱۱۲ ۲۰
۸ قرض الحسنه استغال استانداری ۴۴ ۳۵

به گفته آرمین پیلی با گذشت بیش از ۱۵ سال از تاسیس بانک قرض الحسنه مهر ایران ، این بانک از استقبال چشمگیری در میان اقشار مختلف جامعه برخوردار است که نشان دهنده میزان مقبولیت و محبوبیت در میان آحاد جامعه می باشد.

وی ادامه داد: در حوزه خدمات بانکی ، بانک قرض الحسنه مهر ایران تمامی خدمات حوزه های الکترونیک و سایر خدمات قابل ارائه در سایر بانک ها را در چارچوب قوانین بانک مرکزی و با چاشنی خلاقیت و نوآوری ارئه می دهد به طوریکه غالب خدمات بانکی برای اولین مرتبه توسط این بانک به صورت الکترونیکی ارائه می شود.

آرمین پیلی اضافه کرد: در این بانک، نه سودی به مشتریان پرداخت می شود و نه سودی از آنها دریافت می شود بلکه همه وام های پرداختی از طرف این بانک با کارمزد ۲تا حداکثر ۴درصد به مشتریان اعطا می شود

مهم ترین سرمایه هر سازمان نیروی انسانی آن سازمان می باشد لذا حمایت مادی و معنوی از کارمند می تواند تاثیر بسزایی در شکوفایی تعلق خاطر کارکنان به سازمان ایجاد نماید. که حمایت سازمان با پرداخت تسهیلات با کارمزد حداکثر ۴ درصد می تواند باعث رضایت کارکنان آن مجموعه شود که استفاده از محصول اعتبار در حساب جاری بانک قرض الحسنه مهر ایران، می تواند ابزار مناسبی برای سازمان ها جهت حمایت از کارکنان باشد.

هم اکنون بیش از ۳۰ درصد جمعیت استان از خدمات بانک قرض الحسنه مهر ایران بهره می برند، این بانک بنا دارد تمامی هم استانی هایمان از این وام ها بهره ببرند حتی مناطقی که شعبه ندارد می توانند با استفاده از خدمات الکترونیک بانک بدون مراجعه حضوری افتتاح حساب نمایند و درخواست وام های خود در موبایل بانک ثبت نمایند.

مدیر شعب بانک قرضه الحسنه مهر ایران استان کهگیلویه و بویراحمد در پایان  صحبتهای  خود  خاطرنشان کرد : به رسم ادب و قدرشناسی جا دارد از تمامی مدیران این بانک در سنوات گذشته در استان و همکاران تلاشگرم که به معنای واقعی خواستن را معنی کردند تقدیر و تشکر کنم و برای همه ی این عزیزان، بهترین ها را آرزو کنم

دیدگاه های مردم

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 09171482994
پسـت الـکترونیـکی info@asrzagros.ir
آدرس پسـتی جمهوری اسلامی ایران،کهگیلویه و بویراحمد، دهدشت ...