افزونه جلالی را نصب کنید. 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 6161 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 10 تعداد دیدگاهها : 766×
بررسی ۷ هزار پرونده در گزینش آموزش و پرورش استان
01 ژانویه 2023 - 12:15
رئیس هسته گزینش آموزش وپرورش کهگیلویه وبویراحمد گفت: ۵۰ هزار پرونده در بایگانی هسته گزینش آموزش وپرورش این استان موجود است.
پ
پ
به گزارش  عصر زاگرس  علی فضلی در مراسم گرامیداشت آغاز هفته گزینش در آموزش وپرورش این استان، افزود: هسته گزینش از طلایه داران پالایش ورود معلمان مؤمن، انقلابی و متعهد به آموزش و پرورش است.
رئیس هسته گزینش آموزش وپرورش استان  گفت: تلاش ما در گزینش بر این است معلمانی باتقوا، مومن، متعهد، دلسوز، مسئولیت پذیر، شجاع و در تراز نظام مقدس جمهوری اسلامی جذب کنیم.
فضلی در ادامه به فعالیت‌های هسته گزینش اشاره کرد و گفت: پارسال ۷ هزار پرونده بررسی شد و هم اکنون نیز۸۲۴ پرونده در دست بررسی است.
وی با بیان اینکه امسال هزار و ۸۰۶ نفر مصاحبه در هسته گزینش آموزش و پرورش استان انجام شده است، افزود: به استناد ماده ۲ قانون گزینش علاوه بر صلاحیت‌های علمی وتخصصی و جسمی و روانی صلاحیت‌های اعتقادی و اخلاقی و سیاسی مورد بررسی قرار می‌گیرد.
در پایان این مراسم از ۱۷ نفر از پیشکسوتان گزینش آموزش وپرورش کهگیلویه و بویراحمد با اهداء لوح سپاس تجلیل شد.
گزینش در جذب معلمانی متعهد و معتقد به مبانی دینی وانقلابی بسیار تاثیر گذار است
معاون پژوهش، برنامه ریزی و منابع آموزش وپرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: عمل گزینش در انتخاب و بکارگیری معلمانی متعهد و دلسوز برای تربیت دانش آموزان حیاتی، سازنده وتاثیر گذار است.
ایمان سبحان نژاد هم هدف از گزینش در آموزش وپرورش را، ورود افرادی شایسته به آموزش وپرورش عنوان کرد و افزود: آینده نظام و کشور در دست آموزش و پرورش است و معلم با کار تخصصی و تربیتی نه تنها دانش آموز بلکه جامعه را تغییر می‌دهد که اهمیت کار گزینش در جذب معلمانی متعهد و دلسوز و معتقد به مبانی دینی وانقلاب بسیار تاثیر گذار است.

دیدگاه های مردم

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 09171482994
پسـت الـکترونیـکی info@asrzagros.ir
آدرس پسـتی جمهوری اسلامی ایران،کهگیلویه و بویراحمد، دهدشت ...