افزونه جلالی را نصب کنید. 16 شوال 1445 Wednesday, 24 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 6240 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 10 تعداد دیدگاهها : 767×
کشت گیاهان دارویی در چهار شهرستان استان
24 دسامبر 2022 - 17:31
کشت گیاهان دارویی در سطح ۲۰۰ هکتار از مزارع کهگیلویه و بویراحمد آغاز شد.
پ
پ
به گزارش  عصر زاگرس ، مدیر  اجرای طرح کشت گیاهان دارویی بنیاد علوی در  این استان  با اشاره به ظرفیت‌ها و قابلیت‌های مناطق مختلف از جمله مناطق گرمسیری کهگیلویه و بویراحمد برای کشت گیاهان دارویی افزود: در این طرح ۱۵۰ کشاورز با تامین ۱۰ هزار کیلوگرم بذر استاندارد ، ۱۰ گونه گیاه دارویی از جمله گلرنگ، یولاف، چای ترش و کاسنی را کشت می‌کنند.
مصدق رضایی با اشاره به برنامه‌های حمایتی بنیاد علوی برای کشت گیاهان دارویی اضافه کرد: تامین نهاده کشاورزی، آموزش و نظارت مستمر کارشناسان برفعالیت کشاورزان، خرید تضمینی محصولات تولیدی و ارائه تسهیلات قرض الحسنه از مهمترین حمایت‌های بنیاد علوی در استان کهگیلویه و بویراحمد از متقاضیان کشت گیاهان دارویی است.
رضایی ادامه داد: پس از اتمام دوره کشت و در زمان برداشت محصول نیز کشاورزان دغدغه‌ای برای فروش محصولات خود ندارند و خرید محصول آنان نیز تضمینی است.
مدیر طرح کشت گیاهان دارویی کهگیلویه و بویراحمد گفت: بذر‌های اصلاح شده و استاندار نیز به همت بنیاد علوی تامین و در اختیار کشاورزان برای کشت پائیزه قرار گرفت.

دیدگاه های مردم

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 09171482994
پسـت الـکترونیـکی info@asrzagros.ir
آدرس پسـتی جمهوری اسلامی ایران،کهگیلویه و بویراحمد، دهدشت ...