افزونه جلالی را نصب کنید. 17 شوال 1445 Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 6241 تعداد نوشته های امروز : 1 تعداد اعضا : 10 تعداد دیدگاهها : 767×
12 دسامبر 2022 - 8:38
مدیر عامل شرکت طبیعت زنده (سینره) گفت: صادرات ما از قلب روستایی در کهگیلویه و بویراحمد تا انگلیس در جریان است.
پ
پ

روح الله تقی زاده در گفتگو با خبرنگاران  با بیان اینکه ۹۵ درصد افرادی که در کارخانه مشغول هستند همه بومی روستاهای همجوار کارخانه هستند افزود: در کارخانه شماره یک حدود ۲۲۲ نفر در حال اشتغال به صورت مستقیم هستند و قریب به ۲۵۰ نوع محصول در برنامه و سبد تولید مجموعه است.

وی بیان داشت: محصولاتی که در این واحد تولیدی تولید می شود در دو گروه قرار می گیرد که یک سری محصولات عمومی و شامل شوینده هاست که با تناژ بالا و ظرفیت بالا در حال تولید است.

 

تقی زاده تصریح کرد: محصولات تخصصی پوست و مو نیز که شامل انواع کرم ها، لوسیون ها، ژل ها و محصولات تخصصی است، در این مجموعه تولید می شود.

 

 

بازنگری، ریکاوری و نوسازی تجهیزات

وی افزود: از گذشته سعی بر بازنگری، ریکاوری و نوسازی تجهیزات و توسعه دانش خود داشتیم و این امر نیز همواره مورد توجه است.

محصولاتی در سینره تولید می شود که هرساله در حال تغییر، اصلاح، به روز رسانی و توسعه است

تقی زاده با بیان اینکه واحد ارندی، واحد تحقیق و توسعه از گذشته به صورت فعال در حال رصد کردن محصولات تولیدی است، گفت: با تکنولوژی و علم روز تغییراتی را در محصولات ایجاد می کند و ۲۰ سال قبل در این واحد فقط پنج نوع محصول تولید می شد اما اکنون پنج محصول گذشته منسوخ شده و تولید نمی شود و محصولاتی تولید می شود که هرساله در حال تغییر، اصلاح و به روز رسانی است و توسعه است.

 

 

مدیر عامل شرکت طبیعت زنده(سینره) اظهار داشت: محصولاتی هم به دلیل عدم استقبال بازار یا اینکه نیاز مصرف کننده کاهش یافته، از خط تولید خارج و محصولات جدیدتر با تکنولوژی روز وارد خط تولید شده است.

 

کیفیت خط قرمز مجموعه سینره است

وی با بیان اینکه کیفیت خط قرمز ماست، عنوان کرد: سینره یک برند بین المللی است و دوره آموزشی برای مسئولین مدیران و کارگران برگزار می شود که با تغییراتی که در تکنولوژی ایجاد می شود دانش پرسنل ما نیز به روز شود تا بتوانیم محصولی با کیفیت وارد بازار کنیم.

اگر تسهیلاتی که از طرف دولت مصوب شده پرداخت شود برنامه فاز توسعه دوم کارخانه در شهرک فرودگاه انجام می شود و مقصد صادرات نیز کشور های حوزه خلیج فارس، کردستان عراق، لبنان، عراق، جنوب عراق، افغانستان، ارمنستان، روسیه و انگلیس است

تقی زاده تصریح کرد: اگر تسهیلاتی که از طرف دولت مصوب شده پرداخت شود برنامه فاز توسعه دوم کارخانه در شهرک فرودگاه انجام می شود و مقصد صادرات نیز کشور های حوزه خلیج فارس، کردستان عراق، لبنان، عراق، جنوب عراق، افغانستان، ارمنستان، روسیه و انگلیس است.

 

وی با بیان اینکه در انگلستان نمایندگی داریم، گفت: محصولاتمان را به صورت بارک صادر میکنم و در آنجا با برند سینره یو کی sinere uk در انگلیس و کشورهای محدوده اروپا توزیع می شود.

تقی زاده اظهار داشت: اسفندماه ۹۸ که بیماری کووید۱۹ اعلام شد، استارت تولید محصولات ضد عفونی زده شد و در همان دوره محصولات استراتژیک را از مدار تولید خارج کردیم، محصولاتی که شاید سالیان سال ارزش افزوده و درآمد برای کارخانه داشت و خطوط تولید را الزاما به تولید محصولات ضد عفونی اختصاص دادیم.

 

 

 

وی افزود: شاید به ندرت شرکتی بودیم که جلوتر از تمام شرکتهای داخلی محصولات را وارد بازار کردیم که در آن دوره استان های صنعتی همچون اصفهان، تهران و فارس از ما تقاضای محصول می کردند.

دیدگاه های مردم

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 09171482994
پسـت الـکترونیـکی info@asrzagros.ir
آدرس پسـتی جمهوری اسلامی ایران،کهگیلویه و بویراحمد، دهدشت ...