افزونه جلالی را نصب کنید. 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 6161 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 10 تعداد دیدگاهها : 766×
حسینی : رفتار و عملکرد شما داوطلبان جمعیت هلال احمر مصداقی از رفتار اولیا الهی است
07 دسامبر 2022 - 20:10
در همایش تجلیل از داوطلبان جمعیت هلال احمر استان کهگیلویه وبویراحمد عنوان شد

 

با حضور جمعی از مسئولین استانی و شهرستانی از اعضای داوطلبان فعال ، خیرین و حامیان برتر جمعیت هلال احمر استان کهگیلویه و بویراحمد تجلیل شد .

پ
پ

 

با حضور جمعی از مسئولین استانی و شهرستانی از اعضای داوطلبان فعال ، خیرین و حامیان برتر جمعیت هلال احمر استان کهگیلویه و بویراحمد تجلیل شد .

به گزارش عصرزاگرس به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور جمعی از مسئولین استانی و شهرستانی از اعضای داوطلبان فعال ، خیرین و حامیان برتر جمعیت هلال احمر استان کهگیلویه و بویراحمد تجلیل شد .

حضرت آیت الله سید نصیر حسینی نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه شهر یاسوج در همایش تجلیل از داوطلبان جمعیت هلال احمر استان کهگیلویه وبویراحمد بیان داشتند . کسی که در مشکلات به داد مردم می رسد عملش مصداق رفتار اولیا الهی و خداوند متعال است مثل کاری که شما انجام میدهید. در پیشگاه خداوند متعال کسی که سنگی در راه مردم می اندازد با کسی که سنگ را از سر راه مردم بر می دارد ، کسی که رنجی را از دوش مردم برمی‌دارد با کسی که بار سنگینی را بر دوش مردم می گذارد با همدیگر متفاوت اند و کسی که برای مردم ناامنی ایجاد می‌کند ،سنگ اندازی می‌کند و مشکلات مردم را زیاد می کند رفتارش مصداق رفتار شیطان است .
کار داوطلبانه در جمعیت هلال احمر کاری ارزشمند است و توفیقی است الهی که باید شاکر آن باشید ، شکر قرار گرفتن در مسیری که باعث خشنودی مردم است و مردم را از مشکلات نجات میدهد .هلال احمر در شرایط بحرانی به داد مردم می‌رسد انسانهای گرفتار در سیل و زلزله را کمک می‌کند و مساعدت می‌کند این ها همه عنایت باریتعالی است شما هلال احمری‌ها زحمت میکشید، تلاش می کنید ، خداوند نیز به شما جزای خیر می دهد و معجورید و این ها در کارنامه زندگی شما نوشته میشود. این تصویری زیباست که در سیل و زلزله و حوادث دیگر شما می کوشید انسان دیگری را کمک کنید ،یک روستا را ،یک شهر را، یک جمعیت را از گرفتاری نجات دهید.
لذا این روز را به همه شما عزیزان تبریک عرض می کنم و از همه شما تشکر می کنم. کار شما بسیار با ارزش است و قدر خودتان را بدانید و شاکر باشید .

کاظم فلاحی دوست مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کهگیلویه وبویراحمد نیز در این همایش عنوان کرد: در ابتدا از همه اعضای داوطلبی که در همه برنامه ها و طرح ها در تمام سال در کنار ما مشغول فعالیت هستند تقدیر و تشکر می‌کنم و این روز مبارک که همان ۱۴ آذرماه روز جهانی داوطلب است را به همه جوانان، امدادگران و داوطلبان تبریک عرض می نمایم . باید اذعان کنیم که داوطلب یعنی عشق ،یعنی کار دلی، داوطلب یعنی بسیج، داوطلب یعنی از هر چهار مرد در استان کهگیلویه و بویراحمد یک نفر داوطلبانه ،مخلصانه و بی ریا جان خودش را در کف دست گذاشت و در خط مقدم جبهه ها در مقابل دشمن مقاومت کرد ،داوطلبان یعنی همان ۳۰۰۰ امدادگری که از سوی جمعیت هلال احمر به مناطق جنگی اعزام شدند لذا از همین فرصت استفاده می کنیم و یاد و خاطره ۱۵ شهید امدادگر جمعیت هلال احمر استان کهگیلویه و بویراحمد را گرامی میداریم .
فلاحی دوست افزود:بیش از ۲ میلیون نفر داوطلب در کنار هلال احمر مشغول به خدمت رسانی به مردم عزیز هستند که از این تعداد ۶۰۰ هزار نفر اعضای جوانان هستند و با توجه به تفاهم‌نامه‌های بزرگی که با مشارکت دستگاه‌های خدمات‌رسان از قبیل کمیته امداد امام خمینی رحمة الله علیه ، ستاد فرمان اجرایی امام، بهزیستی، سپاه پاسداران و بنیاد مسکن در سطح کشوری و ملی در دست اقدام است فرصتی بی نظیر برای جذب و فعالیت بیش از پیش دواطلبین وخیرین جمعیت هلال احمر است زیرا اکثر این طرح ها برای مناطق کم برخوردار خواهد بود و نیاز به حمایت همیشگی این عزیزان است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کهگیلویه وبویراحمد گفت: یکی از مهم‌ترین اولویت ها برای ما خانه‌های هلال در سطح روستاها ، بخش ها وشهر ها است که ارائه خدمات به صورت شبکه ای گسترده و فراگیر و به عنوان خط مقدم دربحران ها و حوادث باعث سرعت بیشتر خدمت رسانی باشد
وی در پایان اعلام داشت به حمد الهی و کمک خیرین از سال گذشته تا الان قریب به ۱۰۰ میلیارد ریال در حوزه حمایت های درمانی حوزه امور داوطلبان به افراد نیازمند در استان کهگیلویه وبویراحمد کمک شده است . و این کمکها نیز ادامه خواهد داشت.

دیدگاه های مردم

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 09171482994
پسـت الـکترونیـکی info@asrzagros.ir
آدرس پسـتی جمهوری اسلامی ایران،کهگیلویه و بویراحمد، دهدشت ...