اقدام ارزشمند یک مدیر بخش خصوصی که برای پرسنل مانند یک پدر است درمراسمی از کارکنان نمونه مجتمع تفریحی گردشگری ورزشی المپیک باقری تجلیل بعمل آمد.

مراسم تجلیل ازکارکنان  مجتمع تفریحی گردشگری  ورزشی   المپیک  باقری یاسوج‌ با حضور ، مدیرو معاونین  و کارکنان و خانواده انها   برگزار شد.

مدیر مجتمع تفریحی گردشگری  ورزشی  المپیک باقری   در گفتگو با خبرنگاران  با اشاره به این که توجه به کارکنان  اولین موضوع مهم و اساسی است، بیان کرد: مهم‎ترین مشتری مجتنع  کارکنان آن است و باید مدیر توانایی برقراری ارتباط موثر بین خود و آنان را داشته باشد.

وی یکی از محورهای سند توسعه در هر استان  را توسعه صنعت گردشگری عنوان کرد و افزود: یکی از پایه های اصلی صنعت گردشگری، هتل و اماکن اقامتی ورزشی و گردشگری  هر شهری است

ازادی برگزاری  چنین مراسم تجلیلی را مستلزم نگاه دلسوزانه و عدالت محور از سوی مدیران و مسئولان  برای کارمندان خوددانست و گفت: این ثابت می کند زحمات تمام زیرمجموعه های تحت نظر رصد می شود که سبب تشویق و دلگرمی کارکنان  مجتمع و موجب بالا رفتن راندمان در ارائه خدمات به میهمانان شهر  می شود

وی مجتمع تفریحی گردشگری ورزشی  المپیک  باقری به عنوان برندی ملی نقش بسزایی در پویایی گردشگری دارد و با توجه به کیفیت مطلوب خدمات که در این مجتمع  ارایه می شود جا دارد نرخ خدمات نیز مناسب تر ارایه گردد زیرا که این نرخ ها قابل مقایسه با دیگر مجموعها نیست

ازادی مدیر مجتمع  تفریحی  گردشگری ورزشی المپیک باقری  با اشاره به اینکه  این مجتمع  برای کارکنان آن، خانه دوم محسوب می شود ادامه داد: برای رسیدن به اهداف و برنامه های بلندمدت در هتلداری،  یکی از عوامل مهم و  مثبت در روند کاری، تقدیر و تجلیل از زحمات کارکنان است.

وی ضمن  تشکر  برای تک تک کارکنان به نقش مهم آنان در این مجتمع اشاره کردند و آنان را از ارکان اساسی این مجتمع  در ارائه خدمات به میهمانان دانستند.

 امیدوارم   مدیران  سایر حوزها  با الگو گیری  این حرکت ارزشمند  در راستای تجلیل  از کارکنان  خودشان  چنین اقدامی انجام دهند

در پایان این مراسم  به ۸ نفر از کارکنان  نمونه این مجتمع  نیز با اهدای جوایز و لوح تقدیر تجلیل و قدردانی به‌عمل آمد.