افزونه جلالی را نصب کنید. 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 6161 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 10 تعداد دیدگاهها : 766×
برخورد قاطع با متخلفان تسهیلات اشتغال روستایی
16 سپتامبر 2022 - 22:56
محمود کریمی بیرانوند گفت: بروز تخلف در پرداخت تسهیلات مشاغل خانگی اثبات شده و با بانیان برخورد خواهد شد.
پ
پ

به گزارش عصر زاگرس  پس از پیگیری وام های انحرافی حوزه اشتغال روستایی  که تیرماه ۱۴۰۱ از اخبار شبکه ملی و استانی پخش شد موضوع به صورت جدی در دستور کار بازرسان وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی قرار گرفت.
معاون توسعه کار آفرینی و اشتغال وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی دیروز در یاسوج پس از بازرسی پرونده‌های متقاضیان و عملکرد بانک‌های عامل این استان گفت: این تخلفات ناشی از فرایند معیوب پرداخت تشهیلات و نظارت ضعیف متولیان در این زمینه است.

وی افزود: بخشی از این تسهیلات به علت نبود نظارت منحرف شده و در جاه‌هایی غیر از اهداف اشتغال هزینه شده و یا به افراد بدون شرایط از جمله کارمندان دولت پرداخت شده است.
کریمی بیرانوند ادامه داد: اعطای آنی مجوزِ ایجاد مشاغلِ خانگی که یکی از افتخارات دولت سیزدهم است که به علت بی توجهی و ضعف نظارت دستگاه‌های متولی، در کهگیلویه و بویراحمد به نقطه ضعف تبدیل شده است.
کریمی بیرانوند بیان کرد: بخش دیگری از این مشکلات ناشی از هک شدن سامانه ثبت نام اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد است.
دولت سیزدهم تنها در سه ماهه اول امسال بیش از ۳ هزار میلیارد تومان تسهیلات به ایجاد مشاغل خانگی اختصاص داد که این مقدار به اندازه کل تسهیلات یک سال گذشته است.
با این حال به علت ضعف‌های ساختاری در فرایند توزیع، نارضایتی‌هایی را در کهگیلویه و بویر احمد ایجاد کرد.
سهم استان کهگیلویه و بویراحمد از تسهیلات مشاغل خانگی اعطایی دولت، ۸۰ میلیارد تومان است که به علت وقوع تخلف، پرداخت آن متوقف شده و ۳۷ و نیم درصد آن به مردم پرداخت شده است.

دیدگاه های مردم

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 09171482994
پسـت الـکترونیـکی info@asrzagros.ir
آدرس پسـتی جمهوری اسلامی ایران،کهگیلویه و بویراحمد، دهدشت ...