افزونه جلالی را نصب کنید. 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 6161 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 10 تعداد دیدگاهها : 766×
مهمترین اولویت اوقاف اجرای امینانه نیت واقفین خیراندیش است
07 سپتامبر 2022 - 23:16
حجت‌الاسلام نصیرالاسلامی گفت: اکثر نیت واقفین خیراندیش در کشور وقف عزاداری امام حسین علیه السلام است و متاسفانه ما در استان موقوفه ی کمی با این نیت با ارزش داریم.
پ
پ

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: با توجه به اینکه سازمان اوقاف و امور خیریه این افتخار را دارد که خدمتگذار قرآن و اهلبیت علیهم السلام دو یادگار گرانقدر پیامبراکرم صلی الله علیه و آله باشد و این دو بال خدمت با برگزاری مسابقات قرآن کریم ، برگزاری و آموزش قران کریم در جوار ذریه و اولاد طاهرین ائمه اطهار علیهم السلام تجلی پیدا می کند.

 

حجت‌الاسلام نصیرالاسلامی گفت: اکثر نیت واقفین خیراندیش در کشور وقف عزاداری امام حسین علیه السلام است و متاسفانه ما در استان موقوفه ی کمی با این نیت با ارزش داریم.

حجت‌الاسلام عباس نصیرالاسلامی مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: سازمان اوقاف و امور خیریه به عنوان سازمانی مردمی با همت خیرین گرانقدر و واقفین خیراندیش در موضوعات فرهنگی، قرآنی، اجتماعی و عمرانی باری از دوش مردم برداشته و همدوش و همراه با مردم مشکلات آنها را در موضوعات ذکر شده حل می کند و این امر مستلزم وقف بیشتر با موضوع نیازهای مردم است.

نصیرالاسلامی گفت: با اینکه در استان ولایتمدار کهگیلویه و بویراحمد موقوفات کمی داریم ولی خدمات اوقاف در حوزه های فرهنگی و اجتماعی بسیار مطلوب است .
حجت‌الاسلام عباس نصیرالاسلامی مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: استان کهگیلویه و بویراحمد تعداد ۳۲ فقره موقوفه منفعتی درآمدزا دارد که آمار بسیار کمی است و با توسعه فرهنگ وقف می توانه دامنه این خدمت و سنه حسنه را توسعه داد.

حجت‌الاسلام نصیرالاسلامی گفت: در همین راستا در بحث اربعین سیدو سالار شهیدان اوقاف خدمات خوبی به زوار اباعبدالله الحسین علیه السلام در مرز شلمچه جهت خدمت رسانی به زوار شروع کرده است.

حجت‌الاسلام عباس نصیرالاسلامی مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: کمک های اهدایی مردم استان کهگیلویه و بویراحمد به موکب شهدای مدافع حرم در مرز شلمچه که بصورت مشترک با همکاری اداره کل اوقاف و امور خیریه استان بوشهر برپا شده است به صورت منظم جهت ارائه خدمات به زائران امام حسین علیه السلام ارسال میگردد.

دیدگاه های مردم

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 09171482994
پسـت الـکترونیـکی info@asrzagros.ir
آدرس پسـتی جمهوری اسلامی ایران،کهگیلویه و بویراحمد، دهدشت ...