افزونه جلالی را نصب کنید. 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 6161 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 10 تعداد دیدگاهها : 766×
نقش وزارت اطلاعات بر اجرایی کردن منویات رهبری بی‌بدیل است
30 آگوست 2022 - 0:08
معاون اول رییس جمهور

معاون اول رئیس جمهور با قدردانی از اقدامات یک‌ساله وزارت اطلاعات، نقش این وزارتخانه را بر اجرایی کردن منویات حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) بی بدیل دانست.

پ
پ

معاون اول رئیس جمهور با قدردانی از اقدامات یک‌ساله وزارت اطلاعات، نقش این وزارتخانه را بر اجرایی کردن منویات حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) بی بدیل دانست.

به گزارش عصرزاگرس به نقل از ایرنا، «محمد مخبر» روز دوشنبه با حضور در وزارت اطلاعات و دیدار با وزیر، معاونان و مدیران کل این وزارتخانه، از اقدامات یک‌ساله حجت الاسلام والمسلمین «سید اسماعیل خطیب»  و مجموعه وزارت اطلاعات تقدیر و تشکر کرد و گفت: نقش وزارت اطلاعات بر اجرایی کردن منویات حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) نقشی بی بدیل است.
وی که به مناسبت بزرگداشت هفته دولت در جمع مدیران وزارت اطلاعات حضور یافته بود، اقدامات وزارت اطلاعات را در مبارزه با مفاسد اقتصادی، مبارزه با گروهک‌های ضدانقلاب، نفوذ و مبارزه با رژیم صهیونیستی برجسته و قابل تقدیر توصیف و برتداوم این اقدامات تاکید کرد.
معاون اول رئیس جمهور با تشریح برنامه‌های اقتصادی و اقدامات دولت انقلابی برای ارتقاء سطح معیشتی مردم گفت: خنثی سازی تحریم‌ها از ابتدای استقرار دولت در دستور کار قرار داشت تا با این راهبرد، تحریم‌ها را کم اثر کنیم.
مخبر به شرایط زمان تحویل دولت و  انجام برخی از اقدامات زیرساختی در چارچوب سند تحول دولت مردمی و انقلابی اشاره کرد و افزود با استفاده از ظرفیت‌های مختلف تلاش برای بهبود شرایط ادامه دارد.
معاون اول رئیس جمهور همچنین دیپلماسی منطقه‌ای را از اقدامات مؤثر و اولویت‌های جدی دولت برشمرد و گفت: تعامل با همسایگان افزایش یافته و نتایج مثبت بسیاری نیز داشته است.
در این دیدار، حجت الاسلام والمسلمین خطیب، وزیر اطلاعات ضمن ارائه گزارشی از اقدامات یک‌ساله وزارت اطلاعات گفت: این وزارت‌خانه بر اساس سند تحول دولت مردمی و انقلابی اهتمام لازم را جهت همراهی با دولت برای اجرایی شدن برنامه‌ها در دستور کار دارد و در راستای توسعه اطلاعات مردم پایه، مقابله جدی با فساد و نفوذ و تامین امنیت پایدار با همکاری سایر دستگاه‌های ذی‌ربط، اقدامات موثری صورت داده است.

دیدگاه های مردم

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 09171482994
پسـت الـکترونیـکی info@asrzagros.ir
آدرس پسـتی جمهوری اسلامی ایران،کهگیلویه و بویراحمد، دهدشت ...