افزونه جلالی را نصب کنید. 17 شوال 1445 Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 6241 تعداد نوشته های امروز : 1 تعداد اعضا : 10 تعداد دیدگاهها : 767×
آغاز ثبت نام بدون آزمون کارشناسی دانشگاه پیام نور کهگیلویه و بویراحمد
12 آگوست 2022 - 13:12
  رئیس دانشگاه پیام نور استان خبر داد

رئیس دانشگاه پیام نور استان کهگیلویه و بویراحمد از آغاز ثبت نام بدون آزمون کارشناسی دانشگاه پیام نور بر اساس سوابق تحصیلی از ۱۸ تا ۲۳ مردادماه ۱۴۰۱ خبر داد.

پ
پ

به گزارش عصرزاگرس، رئیس دانشگاه پیام نور استان کهگیلویه و بویراحمد از آغاز ثبت نام بدون آزمون کارشناسی دانشگاه پیام نور بر اساس سوابق تحصیلی از ۱۸ تا ۲۳ مردادماه ۱۴۰۱ خبر داد.

ارسلان بی نیاز گفت: متقاضیان و علاقمندان به تحصیل در دانشگاه پیام نور می توانند با مراجعه به سایت سازمان سنجش به نشانی  www.sanjesh.org  در صورت داشتن مدرک پیش دانشگاهی یا مدرک فوق دیپلم برای ثبت نام بدون آزمون در مقطع کارشناسی دانشگاه پیام نور از ۱۸ تا ۲۳ مرداد اقدام کنند.
رئیس دانشگاه پیام نور استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: کسانی که در کنکور سراسری ثبت نام کرد یا نکرده اند، می توانند با مراجعه به سایت سازمان سنجش کشور نسبت به ثبت نام و انتخاب رشته دلخواه خود برای محل تحصیل در دانشگاه پیام نور در ۶ مرکز این استان اقدام کنند.
بی نیاز با بیان اینکه هزینه تحصیل در دانشگاه پیام نور که یک دانشگاه دولتی است بسیار پایین است، تصریح کرد: با وجود این مهم، تسهیلات بانکی با کارمزد کمتر از دو درصد برای کل شهریه تحصیلی، برگزاری کلاس‌ها به صورت حضوری، نیمه حضوری و الکترونیکی، تعیین شهر محل برگزاری امتحانات پایان ترم به انتخاب دانشجو و شرایط تغییر رشته تحصیلی و تقسیط شهریه متغیر به انتخاب دانشجو از اقداماتی است که این دانشگاه در راستای کاهش دغدغه تحصیلی متقاضیان انجام داده است.
وی بیان کرد: ثبت نام و پذیرش دانشجو در ۸۸ رشته و ۶ مرکز یاسوج، گچساران، دهدشت، باشت، مارگون و لنده انجام می شود.

دیدگاه های مردم

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 09171482994
پسـت الـکترونیـکی info@asrzagros.ir
آدرس پسـتی جمهوری اسلامی ایران،کهگیلویه و بویراحمد، دهدشت ...