افزونه جلالی را نصب کنید. 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 6161 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 10 تعداد دیدگاهها : 766×
حضور فرماندار چرام در مناطق سیل زده/از نجات جان یک نفر در رود تغار تا حضور به موقع  در طسوج/بازگشایی جاده ها در کمترین زمان
29 جولای 2022 - 23:17
پ
پ

 

به گزارش عصرزاگرس ؛ به دنبال بارش شدید باران در عصر دیروز ، فرماندار با تشکیل کار گروههای مختلف به همراه تعدادی  از اعضای شورای هماهنگی مدیریت بحران شهرستان چرام از نقاط سیل زده شهرستان بازدید میدانی و بقیه کارگروهها به مناطق مشخص شده در شهرستان اعزام شدند.
فرماندار چرام به همراه بخشدارمرکزی و مسئول دستگاههای خدمات رسان در مناطق سیل زده طسوج حضور داشتند.
با توجه به هشدارهای ستاد بحران و وجود سیل فرماندار چرام از همان ابتدا با تشکیل جلسات وهشدارهای لازم آمادگی خود را برای جلوگیری از هر گونه اتفاق اعلام کرد.
ابتدا سید عبدالرحمان توفیقیان فرماندار چرام با حضور به موقع و سریعترین زمان ممکن در رود خانه تغار ازغرق شدن وسیله نقلیه آقای خلیلی که دچار مشکل شده بود با همکاری رئیس آبفاو منابع طبیعی شهرستان مشاور فرماندار و تعدادی از جوانان روستای القچین نجات دادند.

سید عبدالرحمان توفیقیان به همراه بخشدار مرکزی و دستگاه های خدمات رسان از همان ساعات اولیه روز جمعه با حضور در طسوج بلافاصله در کمترین زمان دستور بازگشایی جاده را دادند و با پای پیاده و گاها با استفاده یک دستگاه سایپا  به همراه بخشدار و رئیس اداره محیط زیست مناطق طسوج تا چهل چشمه را بازدید کردند.
فرماندار چرام در حاشیه بازدید از مناطق سیل زده شهرستان گفت: سیل به منطقه طسوج خسارت فروانی وارد کرده است .
وی با اشاره به بارندگی شدید در مناطق مختلف اظهار کرد: در منطقه طسوج به علت بارندگی شدید وقوع سیل را شاهد هستیم.
وی افزود: تا عصر تمام راه ها بازگشایی شدندامامجددا بارش عصر روز جمعه تعدادی از مسیرها بسته شد که در تلاشیم با اوردن دو دستگاه لودر بازگشایی را فردا در کمترین زمان انجام دهیم.
وی با اشاره به حضور دستگاه‌های امداد رسان‌در مناطق آسیب دیده، ادامه داد: راهداری در منطقه مشغول و هلال احمر کار خدمات رسانی را به خوبی انجام داده و انشاالله فردا ادامه دارد.
رییس شورای هماهنگی مدیریت بحران چرام ، افزود: با بیان این که سیلاب شدید بدلیل بارندگی فراوان در بالادست خسارت های فراوانی در حوزه های مختلف بویژه اراضی کشاورزی وارد کرده است، عنوان کرد:خیلی از زمین های زراعی آسیب دید و پل ها و بخشی از آب روستاها نیز دچار آسیب شده است.
وی گفت:خدا را شکر  خسارت جانی نداشتیم و در مابقی حوزه ها بیشتر خسارت ها مالی بوده است .
وی ضمن قدردانی از مدیران دستگاه های مسئول، بر تداوم و جدیت پیگیری ها و امدادرسانی ها تاکید کرد و اظهار داشت: همه دستگاه ها و نهادهای مسئول از ساعت های اولیه وارد عمل شدند و با کمترین امکانات توانستند خدمات لازم را به مردم ارائه کنند تا خللی در روند زندگی مردم بوجود نیاید و دستور دادیم در اسرع وقت راه موقت برای تردد روستائیان ایجاد گردد و اعتبارات لازم در حوزه کشاورزی،و حوزه های زیربنایی در اولین فرصت برآورد و درخواست و اخذ خواهد شد.
توفیقیان با اشاره به وقوع سیلاب در عصرروز جمعه و لزوم خدمات رسانی به منطقه، افزود: علیرغم اینکه در این ایام از سال وقوع سیلاب این چنینی غیرقابل پیش بینی بوده است اقدامات لازم انجام شده است و دولت و شخص استاندار، نماینده و مدیرکل بحران پیگیر مشکلات مردم هستند و طی روزهای آتی اقدامات اساسی عملیاتی خواهد شد.

دیدگاه های مردم

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 09171482994
پسـت الـکترونیـکی info@asrzagros.ir
آدرس پسـتی جمهوری اسلامی ایران،کهگیلویه و بویراحمد، دهدشت ...