افزونه جلالی را نصب کنید. 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 6161 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 10 تعداد دیدگاهها : 766×
سفریک روزه مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری  استان به شهرستان بهمئی/ تصاویر
24 ژوئن 2022 - 1:17
مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری در سفر یک روزه خود به شهرستان بهمئی مشکلات این نهاد را بررسی و دستورات لازم را ارائه کردند.
پ
پ

به گزارش  عصر زاگرس مهندس سعید جاویدبخت در سفر به روزه خود به شهرستان بهمئی در جمع کارکنان در  آن شهرستان  با تقدیر از زحمات و تلاش های کارکنان این نهاد در این شهرستان گفت: با برنامه ریزی های صورت گرفته اقدامات بسیار خوبی در حال انجام است که اجرای عدالت در سرلوحه این امور خواهد بود.

دراین نشست  هم اندیشی با حضور کارکنان اداره منابع طبیعی شهرستان بهمئی و مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان کهگیلویه و بویراحمد در محل اداره منابع طبیعی شهرستان بهمئی با هدف بررسی مسائل ، مشکلات ، ارائه راهکارها جهت تسریع در انجام امور ، تمهیدات لازم در زمینه ی اجرای به موقع فعالیتهای اجرایی صورت گرفته است.

جاوید بخت گفت : اقدامات قانونی و حقوقی در راستای حفظ حقوق بیت المال ، تکریم ارباب رجوع ، پاسخگویی به موقع استعلامات ، نظارت بر طرحهای واگذاری اشتغالزا ، جلوگیری از تخریب و تصرف در عرصه های منابع ملی از جمله اقداماتی بود که در رابطه با آنها بحث و تبادل نظر انجام گردیده و تصمیمات لازم اتخاذ گردید.

در پایان این جلسه مدیرکل این نهاد و رئیس حراست اداره کل در محل اداره دیدار مردمی برگزار کردند و پاسخگوی مشکلات آنها بوده اند.

همچنین در سفر به آن شهرستان از پروژه های عمرانی آبخیزداری در مناطق ایلی آباد ، پاراه اردشیر، موران ، پات پات ، دهمورد بازدید میدانی صورت گرفت و سپس از پروژه های جنگل کاری مناطق خارستان کت و قبرقیصر( کل جمشید) جهت برطرف نمودن مشکلات آبیاری و حفاظت طرحها فوق بازدید میدانی انجام شد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

دیدگاه های مردم

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 09171482994
پسـت الـکترونیـکی info@asrzagros.ir
آدرس پسـتی جمهوری اسلامی ایران،کهگیلویه و بویراحمد، دهدشت ...