افزونه جلالی را نصب کنید. 15 شوال 1445 Tuesday, 23 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 6239 تعداد نوشته های امروز : 6 تعداد اعضا : 10 تعداد دیدگاهها : 767×
سهمیه بیمه زوج‌های نابارور در کهگیلویه وبویراحمد افزایش یافت
22 ژوئن 2022 - 22:57
مدیرعامل موسسه خدمات درمانی بسیجیان کشور گفت: با هدف افزایش جمعیت و مداوای بیماری ناباروری ،سهمیه بیمه زوج‌های نابارور در استان کهگیلویه و بویراحمد از۷۰۰ زوج به پنج هزار زوج افزایش می یابد.
پ
پ

به گزارش عصر زاگرس  ،محمدعیسی مالمیر روز چهارشنبه در آئین کلنگ‌زنی درمانگاه مهر شفاء دهدشت تاکید کرد که تمرکز این موسسه در حوزه مددکاری بر افزایش جمعیت و کمک به درمان بیماری  ناباروری در میان زوج های دارای مشکل با توجه به افزایش زوج‌های نابارور در کشور قرار دارد.

وی ادامه داد :با کلنگ زنی درمانگاه دهدشت تاکنون ۱۲۵ درمانگاه خدماتی بسیجیان در کشور ساخته  شده است.

مالمیر خدمات این موسسه‌ را در زمینه‌های درمان، بیمه، مددکاری و آموزش به جامعه بسیجیان در جای جای کشور عنوان کرد.

مدیرعامل موسسه خدمات درمانی بسیجیان کشور افزود: فعالیت این موسسه از سال ۱۳۷۵ آغاز شد و تاکنون ۱۰۲ درمانگاه در کشور ساخته شده  و ۳۰ درمانگاه هم در حال ساخت و تجهیز هستند.

مالمیر گفت : با توجه به ابلاغ نقشه اعتلای بسیج توسط رهبر معظم انقلاب، سازمان بسیج طی دو برنامه عملیاتی پنج ساله تعداد درمانگاه‌های خود  را از ۱۰۲ مورد به ۵۰۰ درمانگاه افزایش می دهد .

وی ابراز امیدواری کرد درمانگاه مهر شفا شهر دهدشت در دوسال آینده به بهره‌برداری برسد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج دهدشت هم در این آیین گفت: درمانگاه مهر شفاء دهدشت در کمربندی دوم این شهر در زمینی به مساحت ۱۴۰۰مترمربع در سه طبقه با ۱۲۰۰متر زیربنا احداث خواهد شد.

حمزه محقق‌زاده افزود: عملیات ساخت این درمانگاه به همت موسسه تامین مسکن بسیجیان و مشارکت ادارات شهرستان در تامین زمین و حمایت‌های ویژه استانی آغاز شده و پس ار بهره برداری در بخش‌های عمومی، تخصصی، دندان‌پزشکی، داروخانه، فیزیوتراپی و خدمات پرستاری و سونوگرافی خدمات درمانی ارائه خواهد داد.

وی ادامه داد: با رایزنی‌ با موسسه تامین درمان بسیجیان و بنیاد تعاون بسیج، ۱۵ میلیارد تومان برای احداث این درمانگاه اختصاص یافته است.

 

منبع ایرنا

دیدگاه های مردم

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 09171482994
پسـت الـکترونیـکی info@asrzagros.ir
آدرس پسـتی جمهوری اسلامی ایران،کهگیلویه و بویراحمد، دهدشت ...