افزونه جلالی را نصب کنید. 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 6161 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 10 تعداد دیدگاهها : 766×
نقش سازنده بسیج اساتید در مقابله با انحرافات فرهنگی و فکری
22 ژوئن 2022 - 22:31
بسیج اساتید باید در رهبری فکری و میدان‌داری حوزه علم و تفکر کمک کند.
پ
پ

به گزارش  عصر زاگرس جمعی از اساتید بسیجی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی استان به مناسبت روز بسیج اساتید با نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری دیدار کردند.
نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری در این دیدار به اهمیت جهاد از دیدگاه امام علی ع اشاره کرد و گفت: مسیر بهشت مبارزه و مقاومت در برابر انحرافات، فساد‌ها و دشمنی‌ها است و این جهاد را خداوند برای اولیا باز کرده است.
آیت الله ملک حسینی با بیان اینکه رمز جهاد عزت و دوری از بلایای اجتماعی است، افزود: اگر کسی جهاد را به عمد ترک کند ذلیل و دچار بلا‌های اجتماعی خواهد شد.
نماینده مردم در مجلس خبرگان رهبری با انتقاد از دوگانگی که در جامعه وجود دارد، گفت: شکل دادن دوگانگی در جامعه منافی جهاد است باید حرکت‌های جهادی را در جامعه شروع کرد و عدالت در جامعه برقرار کرد.
نماینده مردم در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: اگر در جامعه‌ای وحدت‌ها و مقاومت‌های اجتماعی از بین رفت و جامعه به سمت فقر برود آن جامعه از حق محروم و محکوم به بی عدالتی و دچار فروپاشی اجتماعی می‌شود و مردم نسبت به هم بی اعتنا خواهند شد.
آیت الله ملک حسینی به نقش اساتید در شرایط کنونی کشور اشاره کرد و افزود: نقش شما اساتید بسیار مهم است و انتقادهای کوبنده و مخرب نمی تواند به جامعه کمک کند.
نماینده مردم در مجلس خبرگان رهبری افزود: تمام مسئولان کشور از گذشته تاکنون تربیت شده اساتید و روحانیون هستند و باید نقد‌های سازنده را جایگزین تخریب‌ها کنیم.
آیت الله ملک حسینی اضافه کرد: مسئولان باید از افکار و نظریات مختلف استفاده کنند و فرصت ارائه افکار را به همه اقشار بدهند و اندیشه درست را در تضارب افکار پیدا کنند.
وی با بیان اینکه بسیج اساتید باید یک عنوان جامع باشد بیان داشت: اگر بسیج اساتید تبدیل به یک گرایش یا گروه شد که در آینده قدرت را در دست بگیرد موفق عمل نخواهد کرد
نماینده مردم در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه بسیج اساتید باید یک چتر فکری در دانشگاه باشد گفت: گاهی در دانشگاه‌ها مسیر بسیج دانشجویان با اساتید متفاوت است و این به دلیل وجود یک گرایش خاص در بین آن‌ها است.

دیدگاه های مردم

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 09171482994
پسـت الـکترونیـکی info@asrzagros.ir
آدرس پسـتی جمهوری اسلامی ایران،کهگیلویه و بویراحمد، دهدشت ...