افزونه جلالی را نصب کنید. 15 شوال 1445 Tuesday, 23 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 6239 تعداد نوشته های امروز : 6 تعداد اعضا : 10 تعداد دیدگاهها : 767×
14 ژوئن 2022 - 10:19
نشست تعاملی شهردار سی سخت با مدیران دستگاه‌های خدمات رسان در راستای رفع مشکلات برگزار شد.
پ
پ

به گزارش عصر زاگرس، نشست تعاملی شهردار سی سخت با مدیران دستگاههای خدمات رسان با حضور ادارات گاز، آب و فاضلاب، برق و مخابرات با هدف ساماندهی حفاری‌ها جهت تسریع در روند پروژه های اجرایی سطح شهر برگزار شد.

در این نشست با دعوت شهردار سی سخت، کیانوش صیادی هدف از برگزاری این نشست را هم اندیشی، همفکری و همکاری جهت توسعه و آبادانی شهر و تسریع در روند اجرای پروژه های عمرانی سطح شهر عنوان کرد و گفت: با هدف حفظ و نگهداری زیرسازی و آسفالت معابر و جلوگیری از دوباره کاری و تسهیل در خدمات رسانی به شهروندان اقدام به برگزاری نشست  تعاملی با ادارات خدمات رسانی کردیم و امیدواریم با پشتکاری که از مدیران این ادارات دیده‌ایم بتوان با همگرایی و هم افزایی، همکاری و تعامل بین شهرداری و دستگاههای خدمات رسان، شاهد تسریع در  روند اجرایی پروژه های سطح شهر و جلوگیری از دوباره کاری در حفاری‌های  آسفالت و سنگ فرش پیاده روهای معابر باشیم.

صیادی مدیر اداره برق شهرستان دنا هم گفت: لازمه عمران و آبادانی شهر همکاری و تعامل ادارات خدمات رسان  با شهرداری بوده و می طلبد در مقابل نیز شهرداری در صورت نیاز  در خصوص تٲمین ادوات و ماشین آلات برای ادارات خدمات رسان همکاری لازم را داشته باشد.

صیادی افزود: انشعابات خانگی به صورت هوایی و انشعابات تک فاز زیرزمینی بوده و این مدیریت آمادگی هرگونه همکاری و تعامل  دو جانبه جهت تسریع روند کار و آبادانی شهر با شهرداری  را دارد.

خشنود مدیر آبفای شهرستان دنا نیز با ابراز این مطلب که اندازه استاندارد حفاری انشعاب آب بین ۶۰ تا ٨۰ سانتی‌متر و انشعاب فاضلاب بالاتر از ٨۰ سانتی‌متر است، گفت: متاسفانه به علت قدیمی بودن بسیاری از انشعابات آب و عدم رعایت استاندارد، این انشعابات در سطح و با عمق کم بوده که آبفای شهری جهت تسریع در روند پروژه های عمرانی شهرداری  آمادگی هرگونه همکاری و تعامل و همچنین در اختیار گذاشتن یک نیروی کارشناس جهت همکاری با پیمانکاران را دارد.

خشنود در ادامه از اختصاص پنجاه میلیارد ریال از اعتبارات زلزله جهت اصلاح و بازسازی شبکه آب شرب شهری خبر داد.

محمد حسینی کارشناس و نماینده شرکت گاز در این نشست گفت: شرکت گاز  آمادگی کامل جهت هرگونه همکاری  در خصوص نصب و جابجایی علمک و انشعابات گاز را دارد.

عمادی کارشناس اداره مخابرات شهرستان دنا گفت: جا دارد پیمانکاران قبل از شروع عملیات اجرایی پروژه ها هماهنگی لازم را با اداره مخابرات  داشته باشند چرا که مخابرات آمادگی تعامل و همکاری در خصوص جابجایی ستون ها با شهرداری را دارد.

حیدری عضو و نایب رئیس شورای اسلامی شهر سی سخت گفت: از طرف نمایندگان مردم شهر سی سخت در شورای شهر، قدردانی از تعامل بوجود آمده بین شهرداری ودستگاههای خدمات رسان را داریم و از مدیریت آبفای شهرستان انتظار داریم پیمانکار فاضلاب شهری را ملزم به اجرای  هر چه سریعتر فاضلاب و انشعابات معابر فاقد شبکه قبل از اجرای آسفالت معابر کند.

بهشتی پیمانکار پروژه های پیاده روسازی، جدول گذاری و آسفالت معابر شهر خواستار همکاری دستگاههای  خدمات رسان  جهت تسریع در روند اجرای پروژه های مذکور شد.

دیدگاه های مردم

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 09171482994
پسـت الـکترونیـکی info@asrzagros.ir
آدرس پسـتی جمهوری اسلامی ایران،کهگیلویه و بویراحمد، دهدشت ...