افزونه جلالی را نصب کنید. 19 رمضان 1445 Thursday, 28 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 6161 تعداد نوشته های امروز : 2 تعداد اعضا : 10 تعداد دیدگاهها : 766×
بنیاد مستضعفان محرومیت زدایی از استان را گسترده تر کند
09 ژوئن 2022 - 12:51
استاندار کهگیلویه وبویراحمد؛

استاندار کهگیلویه وبویراحمد گفت: بنیاد مستضعفان عزم خود را در محرومیت زدایی و کارهایی که در مناطق مختلف این استان آغاز کرده گسترده تر کند.

پ
پ

 

به گزارش عصرزاگرس، سیدعلی احمدزاده با حضور سید پرویز فتاح رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی کشور ، مهدی روشنفکر نماینده مردم شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی در نشستی که جمعی از مدیران استان حضور داشتند، گفت: با توجه به سطح گسترگی و عمق محرومیت در این استان، این نهاد انقلابی در مناطق لنده، دیشموک، زیلایی، سیلاب کلوار و دیگر مناطق محروم و دوره افتاده استان خدمات و وسعت کار خود را تعمیم بخشد.

استاندار با بیان اینکه، بنیاد مستضعفان به عنوان نهادی پیشرو در محرومیت زدایی است عنوان کرد: در این مناطق محروم و دورافتاده این استان جاده دسترسی، آب، برق، پوشش شبکه های تلویزیونی، اینترنت با مشکلاتی جدی مواجهند و نیازمند کمک و حمایت جدی دارند.
وی اظهار داشت: کهگیلویه وبویراحمد با ۲۵ درصد نفت، ۱۰ درصد آب و چند سد بزرگ احداث شده و در دست اجرا و با این همه سرمایه های خدادادی اکنون۶۰ روستای این استان با تانکر آبرسانی می شوند و تعداد زیادی هم با تنش آبی مواجهند.

استاندار کهگیلویه وبویراحمد تصریح کرد: ۲۰ هزار نفر به عنوان فقیر در استان شناسایی شده اند که تحت حمایت هیچ نهادی نیستند و خواسته ما ایجاد فرصت اشتغالزایی برای این افراد است.

احمدزاده ابراز داشت: بیمارستان سلمان یاسوج ویژه ایثارگران که درآن بیماران ایثارگر، اعصاب و روان، شیمیایی و معلول بستری و تحت درمان هستند در ساختمانی قدیمی و متروکه است و فاقد تجهزات مناسب و آمبولانس می باشد که باید در این خصوص تدبیری شود و نیازمند کمک و حمایت این بنیاد هستیم.
وی گفت: موزه دفاع مقدس استان به لحاظ ساختمانی در وضعیت مناسبی نیست و انتظار داریم مورد توجه قرار گیرد.

استاندار کهگیلویه وبویراحمد تاکید کرد: بیش از یک هزار ۸۰۰ فرزند ایثارگر در این استان متقاضی شغل هستند از این نهاد انقلابی تقاضای بسترسازی برای ایجاد فرصت اشتغال این عزیزان هستیم.

استاندار تاکید کرد: بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی و بنیاد علوی در مناطق محروم دیشموک و لنده کارهای مهمی انجام داده اند اما به دلیل شرایط سخت منطقه می طلبد توجهات به این مناطق بیشتر شود.
احمدزاده به ظرفیت ها و توانمندی های استان در بخش کشاورزی، آب و خاک اشاره کرد و گفت: سرمایه گذاری در ایجاد گاوداری شیری و محصولات لبنی مورد توجه قرار گیرد.

استاندار خاطرنشان کرد: طرح های آبرسانی در بخش کشاورزی در مناطق مختلف این استان داریم که با فعال شدن آنها به اشتغال و تولید استان کمک می کند و در این خصوص نیازمند حمایت هستیم.
وی با بیان اینکه، بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی الگوی خوبی برای محرومیت زدایی و ایجاد زمینه برای کار و اشتغال است تاکید کرد: با توجه به عمق و گستردگی محرومیت در مناطقی از این استان توجهات این نهاد انقلابی بیشتر و فراگیرتر شود.

دیدگاه های مردم

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 09171482994
پسـت الـکترونیـکی info@asrzagros.ir
آدرس پسـتی جمهوری اسلامی ایران،کهگیلویه و بویراحمد، دهدشت ...