افزونه جلالی را نصب کنید. 17 شوال 1445 Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 6240 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 10 تعداد دیدگاهها : 767×
26 می 2022 - 18:26
استاندار کهگیلویه وبویراحمد تاکید کرد: تنش آبی در استان قطعی است و آبرسانی به روستاها حیاتی و نیازمند حرکتی ضربتی و جهادی است.
پ
پ

سیدعلی احمدزاده در نشست هماهنگی دبیر فنی سازمان سازندگی کشور و جانشین فرمانده سپاه فتح استان بر همکاری، هماهنگی و تلاش آنها در اجرای طرح آبرسانی به روستاهای استان تقدیر کرد و اظهار داشت: شتاب بخشی به طرح های آبرسانی حیاتی است.

استاندار با بیان اینکه، هماهنگی و اراده کم نظیری میان مجموعه دولت و نهادهای انقلابی از جمله سپاه برای خدمت به مردم و رفع تنش آبی در استان به راه افتاده است، خاطرنشان کرد: اما در جاهایی با موانع مواجه شده که برای رفع آن در مرکز پیگیر خواهم بود.
وی اظهار داشت: پیشرفت ۱۵ درصدی در طرح های آبرسانی در استان ما و موفقیت بالاتر نسبت به میانگین کشوری به دلیل هماهنگی و همکاری های سپاه استان و دستگاه های متولی و پای کار بودن آنهاست.
استاندار کهگیلویه وبویراحمد، لازمه تسریع در اجرای طرح تنش آبی در استان را نیازمند همکاری بیشتر قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) اعلام کرد و گفت: اگر همه اختیارات اجرای این طرح به استان تفویض شود پیشرفت فیزیکی طرح های آبرسانی شدت و شتاب بیشتری خواهند گرفت.
احمدزاده، سرعت و زمان در اجرای طرح آبرسانی استان را بسیار مهم و حیاتی دانست و گفت: سپاه فتح استان با جدیت و با همه ظرفیت پای کار است و هماهنگی بین دستگاهی در استان فوق العاده می باشد اما می طلبد تا قرارگاه عمرانی امام حسن مجتبی(ع) در آزادسازی منابع سرعت بخشد.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه، هم اکنون آبرسانی به ۱۲۸ روستای استان در دست اجراست از آغاز عملیات اجرای آبرسانی به ۱۲۰ روستای دیگر استان در هفته آینده خبر داد.
احمدزاده تصریح کرد: بودجه برای آبرسانی به استان نسبت به گذشته چهار تا پنج برابر شده است و منابع استانی را در کنار آن داریم و این وضعیت باید به خوبی مدیریت شود.
استاندار تاکید کرد، مراحل خرید لوله، حفاری، ایجاد منبع و توزیع شبکه باید سرعت بگیرد و در این خصوص در قرارگاه امام حسن مجتبی و وزارت نیرو پیگیر خواهیم شد تا منابع در نظر گرفته شده با سرعت بیشتری آزاد و در اختیار قرار گیرد.
دکتراحمدزاده تاکید کرد: همه تلاش ها بکار گرفته شده تا عمده روستاهایی که کار مطالعه آبرسانی در آنها انجام گرفته و یا آبرسانی در دست اجراست سرعت بگیرند تا در فصل تابستان با بحران کم آبی مواجه نشوند.
استاندار کهگیلویه وبویراحمد خواستار تفویض اختیارات و مدیریت اجرای طرح آبرسانی به روستاهای استان شد، و ابراز داشت: قبل از اینکه تنش آبی در استان شدت بیشتری بگیرید، می طلبد قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) همکاری و هماهنگی ها را بیشتر کند و مدیریت اجرای طرح و آزاد سازی منابع را به استان واگذار نماید.
استاندار با اشاره به اینکه، سپاه فتح استان با تمام توان پای کار است و به خوبی در اجرای مراحل مختلف آبرسانی به روستاهای استان که مشمول این طرح هستند به پیش می رود، تصریح کرد: بسیج سازندگی سپاه فتح کهگیلویه وبویراحمد با داشتن اختیارات بیشتر می تواند به جریان کار شتاب بخشد.
در این نشست سردار مثنوی جانشین فرمانده سپاه فتح استان آخرین وضعیت اجرای طرح آبرسانی به روستاهای استان را اعلام کرد.

دیدگاه های مردم

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 09171482994
پسـت الـکترونیـکی info@asrzagros.ir
آدرس پسـتی جمهوری اسلامی ایران،کهگیلویه و بویراحمد، دهدشت ...