افزونه جلالی را نصب کنید. 17 شوال 1445 Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 6241 تعداد نوشته های امروز : 1 تعداد اعضا : 10 تعداد دیدگاهها : 767×
مراسم تکریم و معارفه شهردار دهدشت برگزار شد(+تصاویر)
11 آوریل 2022 - 15:20
با حضور مسئولان استانی و شهرستانی مراسم تکریم و معارفه شهردار شهر دهدشت برگزار شد.
پ
پ

به گزارش عصر زاگرس مراسم تکریم از احسان  تابش نژاد و معارفه علیرضا نیکویی زاده با حضور معاون عمرانی استاندار،فرماندار، مسئول دفتر نماینده کهگیلویه بزرگ، امام جمعه، دادستان، فرمانده انتظامی،فرمانده سپاه، جمعی از مسئولان استانی، شورای اداری کهگیلویه و جمعی از شهروندان در سالن جلسات فرمانداری کهگیلویه برگزار شد.

علیرضا نیکویی زاد گفت : دهدشت بیشتر از هر زمانی به اتحاد و همدلی همه ما نیازمند است و باید دست در دست هم دهیم و برای ابادانی و توسعه شهری که همه ما به آن علاقه و دلبستگی داریم بکوشیم و در این راه باور دارم که کار بسیار سخت و دشوار اما شدنی است ؛ باید با اتحاد و همدلی شورای شهر و شهرداری ،استفاده از ظرفیت شورای اداری و تامین نسبت به حل مشکلات دهدشت بکوشیم چرا که همگان میدانیم چقدر شرایط سخت است و مشکلات فراوان..‌

وی با تقدیر از زحمات شهردار سابق گفت : همدلی اعضای شورای شهر و مجموعه شهرداری لازم است وجا دارد از حُسن توجه شورای شهر به بنده که با دوری از حاشیه های معمول و مرسوم و بدون توجه به علایق سیاسی،قومی و جغرافیایی اتفاق افتاد صمیمانه تشکر کنم.

شهردار دهدشت ادامه داد ؛ یکی از محوری ترین راهبردهای ما توجه به ورزش همگانی و قهرمانی است چرا که با توجه به سابقه حضور خودم در ورزش و توجه و عنایت اعضای شورای شهر به امر مهم ورزش همگانی و قهرمانی و با در نظر گرفتن وجود استعدادها و ظرفیت های ورزشی در شهر باید فرهنگ ورزش را در شهر نهادینه کنیم و در این مسیر حرکت خواهیم کرد.

نکویی زاده تصریح کرد : نکته مهم دیگر امر حیاتی فرهنگ سازی برای پرداخت به موقع عوارض است چرا که منابع اصلی درآمدی شهرداری همین موضوع است و امید فراوان دارم با حمایت شورای شهر ،شورای اداری و تامین و همراهی رسانه ها و سمن ها میتوانیم در این مسیر اتفاقاتی خوبی رقم بزنیم‌.

وی ادامه داد: تمام تلاش را خواهم کرد با رایزنی با نهادها و ادارات بالادستی و ایجاد کانال های ارتباطی قوی با مرکز کشور با کمک نخبگان و دلسوزان شهرستان بتوانیم منابع مالی و امکانات خوبی برای شهرداری تهیه کنیم .

شهردار دهدشت گفت ؛ باید باور کنیم همه ما در هر جایگاه و با هر نگاهی و با هر نگرش سیاسی نسبت به شهر و شهروندان مسئولیت داریم و امید فراوان دارم با بهره گیری از تمام ظرفیت ها و پتانسیل ها شهر مسیر درستی برای توسعه و ابادانی دهدشت طراحی کنیم.

نیکویی زاده افزود ؛ نکته مهم دیگر تاکید و اصرار مسقف کردن کانال فاضلاب در انتهای شهر می باشد که با توجه به تجمع فاضلاب شهری بوی نامطبوع و ظاهری ناخوشایند ایجاد کرده که انشالله به اتمام خواهد رسید.

شهردار دهدشت گفت : چالش بعدی شهرداری دهدشت بحث مهم بازآفرینی شهری و بازار روز دهدشت است که با توجه به اهمیت موضوع باید با هم اندیشی و برگزاری جلسات تعین تکلیف شود.

وی عنوان کرد: شهرداری دهدشت ۲۲ میلیارد تومان بدهی بابت مطالبات پرسنل،تامین اجتماعی، دارایی ،آب و برق و گاز دارد وضعیت شهری از لحاظ فضای سبز،نظافت و خیابان ها مناسب نمی باشد. 

وی ادامه داد: ورودی های شهر دهدشت از دیگر مشکلات است که با تمام توان و استفاده از تمام ظرفیت ها استفاده می شود.

نیکویی زاده تصریح کرد: طرح تکریم ارباب رجوع و انضباط مالی سرلوحه کار شهرداری قرار خواهد گرفت، ما باید با مردم شفاف باشیم و بیان آنها تبعیض قائل نشویم و عدالت محوری را سرلوحه کار خود قرار دهیم.

شهردار دهدشت گفت: کارم را در شهرداری بر سه اصل قانون، اخلاق و منفعت عمومی آغاز خواهم کرد. 

وی از شهردار سابق و از دو سرپرست شهرداری تشکر کرد و گفت: با توجه به فرایند طولانی شدن حکم کهبه مدت ۵ ماه به طول انجامید از همه کسانی که همکاری کردند تقدیر و تشکر می کنم. 

شهردار جدید دهدشت از همکاری ویژه استاندار، معاون عمرانی و نماینده مردم کهگیلویه بزرگ تقدیر و تشکر کرد.



مهندس احسان تابش نژاد شهردار سابق شهر دهدشت در جلسه تودیع و معارفه شهردار جدید پشت تریبون رفت ، وی که با عملکرد مثبت و پر ثمر خود، نزد افکار عمومی دارای وجهه و کاریزمای روشنی است در بیاناتشان ضمن دعوت کردنش شورا و شهرداری به انسجام و همدلی به تشریح اقدامات و عملکرد خود در دوره کوتاه مدیریت شهرداری پرداخت که مشروح سخنان ایشان در ذیل می آید.

ابتدا خدا رو شاکرم که با لطف خداوند و اعتماد شورای امین و امانتدار دوره پنجم در یک بازه زمانی تقریبا یک ساله توفیق خدمت به مردم عزیز شهرم را بعنوان شهردار پیدا کردم

و شکرگذار خداوند رحمان و رحیم هستم که انتخاب بنده فقط و فقط بر اساس رزومه کاری و بدون دخالت سیاسی هیچ طیف و جناحی انجام شد و بعنوان نیروی مستقل وارد مجموعه شهرداری دهدشت شدم و تا پایان کار با همین استقلال کار کردم و تشکر صمیمانه ای دارم از دوست عزیزم جناب دکتر شهامت که در مرحله اول با اعتماد به بنده در این مسیر حمایت و همراهی کردند.

حقیقتاً عملکرد یک شهردار در کنار یک شورای خوب و منسجم نمود پیدا خواهد کرد.

اجازه می خواهم در اولویت اول به جای بیان بیلان و عملکرد کاری خودم به عنوان شهردار از تک به تک اعضای شورای منسجم و دلسوز دوره پنجم قدردانی کنم. 

از رئیس محترم شورای پنجم جناب آقای بالوایه شجاع توانمند، با اینکه فرزند شهید بودند ولی هیچگاه از نام پدر سوء استفاده نمودند و تنها شجاعت و شهامت پدر را برای دفاع از امانت مردم در حوزه شهری و شهرداری به ارث بردند و ما درس های زیادی از ایشان گرفتیم.

مهندس جمشیدی ایشان در معاونت آموزش و پرورش دوست توانمند خلاق و اخلاق مدار ما در شورای پنجم که مدیریتشان در معاونت اموزش و پرورش مشهود است. 

جناب آقای دکتر آذریان که توانایی ایشان در کسب کرسی نایب رییسی شورای عالی کشور بیانگر عیار ایشان می باشد

آقای سخن سنج ساده و مردم دار و بی ریا با توجه به تخصصی که در حوزه مدیریت شهری داشتند همواره، همراه و همگام با طرح هایی بود که می توانست به روند مدیریت شهری کمک کند.

 حاج شهاب تقوی که روابط عمومی قوی ایشان در حل مشکلات مردم در حوزه شهرداری زبان زد بود.

خسروی دیدار ، خسروی خوبان که صداقت و پاک دستی ایشان در رفتار و گفتار برای کسانی که با ایشان مراوده کاری دارند مشهود و معروف است و حضور مجدد ایشان در شورای ششم حکایت گر صداقت کاری ایشان می باشد. 

جناب آران پور رئیس محترم شورای ششم را همین کفایت می کند از رفاقت و صداقت ایشان که بدون کوچکترین هزینه مادی با، رای بسیار عالی برای بار دوم به شورای شهر راه یافت.

بهر حال در یک پروسه یک هفته ای و جلسه ای که بنده با اعضای محترم شورا با هم داشتیم و شنیدن دیدگاه و خواسته های ، دوستان همراه و برادر عزیزم آقای دکتر شهامت ، به بنده اعتماد و یک هفته بعد معارفه انجام شد به لطف خداوند بدون کوچکترین حاشیه‌ای چون اعتقاد دارم هدف همه اعضای خدمت صادقانه به مردم بود روند با همان صداقت به جلو رفت و کارها انجام شد.

در جلسه ای در ۱۵ مهر ۱۳۹۹ اعضای شورای شهر به بنده اعتماد کردن و در ۲۹ معارفه انجام شد،همه دوستان استحضار دارند در حادترین شرایط و در اوج بیماری کرونا به سر می بردیم

در عمل کار تعطیل و تمام درآمد و تمرکز مدیریت کشور محدود شده بود به مبارزه با بیماری واگیر دار کرونا ،با توکل به خدا شروع به کار انجام شد و در حالی که حقوق پرسنل شهرداری حدود چهار ماه عقب افتاده بود.

قبل از شروع قبل از بیان عملکرد کاری لازم است و تشکر کنم از جناب آقای مهندس برخه با صداقت همراهی کردند و در حد توان مشاوره دادند.

آن چیزی هم که بعد از شروع به کار و اشراف بر موضوعات شهرداری بدست آمد موید این بود که سعی بدان داشته قانونمند و پاک دست عمل کنند.

کارهای خوبی هم همراه با شورای پنجم جهت درآمد زایی انجام گرفت اکثر مطالباتی که الان موقع وصولش رسیده در صدور احکامی بود که دوره ایشان و شورای پنجم اتفاق افتاده بود و این بحران و بی ثباتی باعث شد.

بخشی از عملکرد اینجانب در زمان شهرداری به شرح زیر بوده است:

آماده سازی ورودی دهدشت از سمت دهدشت چرام،زیرسازی تا ابتدای سمغان،انجام سنگ فرش به طول یک کیلومتر و انجام روشنایی به طول یک کیلومتر با همکاری ویژه شرکت توزیع برق

پاکسازی ورودی از سوق و انجام روشنایی ان به طول یک کیلومتر

اورهال و راه اندازی ماشین الات شهرداری که به مدت شش ماه بلا استفاده مانده بودند. 

با ایجاد تفاهم نامه ای بین شهرداری و میراث فرهنگی و همکاری لازم جهت احداث پارک جلوی… و قول مساعد میراث فرهنگی جهت ساماندهی تپه نورالشهدا که در این مورد برای ساماندهی ۱۰میلیارد تومان که در فاز اول ۵میلیارد تومان موافقتنامه و تامین اعتبار که در زمان انجان مناقصه پایان دوره همکاری ما با شهرداری شد که مناقصه برگزار و پیمانکار مشخص شده و از محل همین اعتبار پروژه اجرایی خواهد شد. 

گرفتن اولین کد ملی برا ورودی ها و تپه نورالشهدا و انجام ۵ هزار مترر مربع سنگ فرش در بخش های مختلفی از شهر از جمله کمربندی ۲ از دیگر کارهای خوبی بود که در زمان اینجانب انجام شد.

دیدگاه های مردم

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 09171482994
پسـت الـکترونیـکی info@asrzagros.ir
آدرس پسـتی جمهوری اسلامی ایران،کهگیلویه و بویراحمد، دهدشت ...