افزونه جلالی را نصب کنید. 11 شوال 1445 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 6224 تعداد نوشته های امروز : 6 تعداد اعضا : 10 تعداد دیدگاهها : 767×
جزئیات برگزاری کلاس‌های دانشگاه آزاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد
31 مارس 2022 - 17:23
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد: همه کلاس‌های این دانشگاه و مدارس سما از ۱۴ فروردین به‌صورت حضوری برگزار می‌شود.
پ
پ
به گزارش عصرزاگرس، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی این استان گفت: براساس دستورالعمل سازمان مرکزی و ستاد مقابله با کرونا همه کلاس‌ها و مدارس دانشگاه آزاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد از ۱۴ فروردین‌ماه به‌صورت حضوری برگزار می‌شود.
رحیم اکرامی افزود: برنامه‌ریزی ترم دوم تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ دانشگاه آزاد اسلامی استان براساس حضوری بودن کلاس‌ها انجام گرفته و با توجه به اینکه در استان رشته‌های پیراپزشکی در واحد‌های یاسوج و گچساران وجود دارد در طول‌ترم‌های تحصیلی سال جاری خوابگاه‌ها با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی پذیرای دانشجویان بوده و کلاس‌ها هم به‌صورت حضوری برگزار شده است.
وی اضافه کرد: در مقاطع ارشد و دکتری کلاس‌ها حضوری بوده و تمهیدات و هماهنگی لازم برای مشارکت استادان برای ارائه کلاس‌های درس در همه مقاطع تحصیلی به‌صورت حضوری انجام‌شده است و به محض دریافت دستورالعمل سازمان مرکزی جلسه شورای ریاست تشکیل و تصمیمات لازم اتخاذ و ستاد‌های استقبال در واحد‌های دانشگاهی استان تشکیل شد.
اکرامی بیان کرد: مقرر شد ستاد‌های استقبال با مشارکت بسیج و تشکل‌های دانشجویی نسبت به راهنمایی و همراهی استادان و دانشجویان در روز ۱۴ فروردین به کلاس‌ها اقدامات لازم انجام گیرد.
وی به اهمیت حضوری بودن کلاس‌ها اشاره کرد و ادامه داد: حضوری بودن کلاس‌ها موجب ارتباط بیشتر استادان و دانشجویان می‌شود و کلاس‌های حضوری از کیفیت آموزشی بهتری در مقایسه باکلاس‌های مجازی برخوردار است.
اکرامی اضافه کرد: با حضوری شدن کلاس‌ها، دانشجویان می‌توانند مشارکت بیشتری در فعالیت‌های آموزشی، علمی، فرهنگی، کانون‌های فرهنگی و علمی داشته باشند که این امر موجب شور و نشاط میان دانشجویان، استادان و کارکنان می‌شود و با امید به خداوند متعال در سال تولید، دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین بتوانیم گام بزرگی در راستای پیشرفت دانشگاه برداریم.
سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد به تمهیدات بهداشتی برای برگزاری کلاس‌های حضوری اشاره کرد و گفت: رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی براساس بخشنامه سازمان مرکزی و ستاد مقابله با کروناست و رعایت پروتکل‌های بهداشتی از جمله استفاده از ماسک، تزریق واکسن و رعایت فاصله اجتماعی برای حضور دانشجویان و استادان در کلاس‌های حضوری ضروری و الزامی است.

دیدگاه های مردم

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 09171482994
پسـت الـکترونیـکی info@asrzagros.ir
آدرس پسـتی جمهوری اسلامی ایران،کهگیلویه و بویراحمد، دهدشت ...