افزونه جلالی را نصب کنید. 17 شوال 1445 Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 6241 تعداد نوشته های امروز : 1 تعداد اعضا : 10 تعداد دیدگاهها : 767×
آغاز به کار نمایشگاه آثار خوشنویسان با موضوع «قلم ، آب و محیط زیست»/سیدمحمد موحد:ضرورت تقویت همگرایی محیط زیست و هنر / در اولویت قرار گرفتن محیط زیست برای هنرمندان خوشنویس دهدشتی مایه خرسندی است(+تصاویر)
19 مارس 2022 - 23:50
نمایشگاه آثار خوشنویسان با عنوان “قلم ، آب و محیط زیست” در دهدشت با حضور حجت الاسلام سید محمد موحد نماینده مردم شهرستان های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی فرماندار کهگیلویه و جمعی از مدیران شهرستانی آغار بکار کرد.
پ
پ

به گزارش عصرزاگرس، سید محمد موحد در حاشیه افتتاحیه این نمایشگاه، گفت: این برنامه اهمیت بسیاری برای بنده داشت که به محض ورودم به شهر دهدشت برای شرکت در این مراسم حاضر شدم.

نماینده مردم کهگیلویه بزرگ، تصریح کرد: این نمایشگاه با یک موضوع متفاوت برگزار شده است و اینکه موضوع آب و محیط زیست برای هنرمندان خوشنویس دهدشتی در اولویت قرار گرفته است مایه خرسندی است.

حجت الاسلام موحد، عنوان کرد: هنرمندان شهرستان کهگیلویه همواره ثابت کرده اند که نه تنها می توانند سرمایه اجتماعی منطقه را تقویت کنند بلکه می توانند یکی از قطب های هنری در سطح کشور باشند.

وی با تاکید بر سابقه و هویت فرهنگی و هنری مردم کهگیلویه، بیان کرد: هنرمندان این منطقه در هر رشته هنری توانایی خلق آثار کم نظیری را دارند و این نمایشگاه خود نیز بیانگر این موضوع است.

نماینده مردم کهگیلویه بزرگ، تاکید کرد: باید از این ظرفیت جهت رشد اجتماعی منطقه استفاده کرد.

موحد در پایان از مجموعه خوشنویسان بلادشاپور و مدیر این مجموعه 《جناب آقای صادق حاجی هاشمی》 قدردانی کرد.

لازم به ذکر است؛ برای نخستین بار و در این نمایشگاه ۲۰ خوشنویس در مقاطع ابتدائی تا فوق ممتاز آثار خود را در معرض دید عموم قرار خواهند داد.

گفتنی است علاقمندان برای دیدن آثار هنرمندان بلاد شاپور می توانند روز شنبه ۱۴۰۰/۱۲/۲۸ راس ساعت ۱۷ به اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خانه خوشنویسان مراجعه نمایند.

شایان ذکر است؛ این نمایشگاه به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کهگیلویه و مجموعه خوشنویسان بلاد شاپور در رشته نستعلیق برگزار خواهد شد.

       

دیدگاه های مردم

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 09171482994
پسـت الـکترونیـکی info@asrzagros.ir
آدرس پسـتی جمهوری اسلامی ایران،کهگیلویه و بویراحمد، دهدشت ...