افزونه جلالی را نصب کنید. 19 رمضان 1445 Thursday, 28 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 6160 تعداد نوشته های امروز : 1 تعداد اعضا : 10 تعداد دیدگاهها : 766×
پیام تبریک شهردار و شورای شهر قلعه ریسی به مناسب قهرمانی اتحاد قلعه رئیسی در سوپر لیگ فوتبال استان
18 مارس 2022 - 20:45
شورا و شهرداری به مناسبت قهرمانی تیم اتحاد قلعه رئیسی و راهیابی به لیگ دسته سوم پیام تبریکی صادر کردند.
پ
پ

 

متن پیام شهرداری و شورای شهر به شرح زیر می باشد:

پیروزی غرور آفرین تیم فوتبال اتحاد قلعه رئیسی و صعود به لیگ دسته سه کشور که به راستی لایق این عزیزان بود را به مردم ورزش دوست بخش چاروسا، ایل طیبی و هوادران این تیم تبریک میگویم.

امروز جوانان عزیز بخش چاروسا و ایل طیبی معجزه یکدلی و یکصدایی را مجددا به نمایش گذاشتند و ثابت کردند که رمز موفقیت دست در دست یکدیگر دادن است و فارغ از تمام گرایشات، هدف سربلندی قلعه رئیسی و ایل طیبی است .

ضمن تقدیر و تشکر از همکاری صمیمانه کلیه دست اندرکاران ، اعضاء کادر فنی تیم فوتبال این افتخار به دست آمده و این عیدی بزرگ را به تمامی مردم ورزش دوست و صبوربخش چاروسا  مربیان ،سرپرستان ،بازیکنان ، هیات مدیره این باشگاه تبریک عرض نموده و آرزوی تداوم موفقیت برای ورزش منطقه را داریم.

سعادت و سربلندی جوانان غیرتمند ایل طیبی را در لیگ کشوری از حق تعالی خواستاریم و انشاءلله این قهرمانی های پیاپی که موجبات شادی مردم عزیز شهرمان را فراهم می سازد ،همواره تداوم داشته باشد.

دیدگاه های مردم

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 09171482994
پسـت الـکترونیـکی info@asrzagros.ir
آدرس پسـتی جمهوری اسلامی ایران،کهگیلویه و بویراحمد، دهدشت ...