افزونه جلالی را نصب کنید. 12 شوال 1445 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 6224 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 10 تعداد دیدگاهها : 767×
به پاس تقدیر و تشکر از پیگیری های جهادی استاندار محترم استاندار کهگیلویه و بویر احمد جناب آقای سید علی احمد زاده 
14 مارس 2022 - 0:42
متاسفانه اهمال استانداران قبلی باعث شد ؛استانداری مخلص که از طلیعه داران مکتب شهدا و انقلاب می باشد در سفر به منطقه دیشموک و روستاهای همجوار با دیدن شدت و حدت فقر نتواند جلوی ابراز احساسات و ناراحتی خود را بگیرد و با اشک های پاک مرهمی بر زخم های این مردم زحمتکش ؛شهید پرور اما محروم‌ باشد .
پ
پ

 

به گزارش عصر زاگرس،اشک های که چندین روز سوژه ی رسانه نما ها بود بالخره سازمان برنامه و بودجه را مجبور به تشکیل جلسه فوق العاده داد ؛و از اهم نتایج این جلسه که امروز به صورت تلفنی به سمع نظر استاندار محترم و انقلابی رسید تخصیص اعتباراتی در حوزه های مختلف در مناطق محروم دیشموک بود.

حسین افشین کارشناس آسیب های اجتماعی بهزیستی استان تهران و فعال مدنی افزود :متاسفانه اهمال استانداران قبلی باعث شد ؛استانداری مخلص که از طلیعه داران مکتب شهدا و انقلاب می باشد در سفر به منطقه دیشموک و روستاهای همجوار با دیدن شدت و حدت فقر نتواند جلوی ابراز احساسات و ناراحتی خود را بگیرد و با اشک های پاک مرهمی بر زخم های این مردم زحمتکش ؛شهید پرور اما محروم‌ باشد .

افشین که سالهاست ؛با توجه به تخصص و حوزه ی کاری اش و هم چنین آمار سرسام آور خودکشی در منطقه محروم دیشموک و کهگیلویه دغدغه جدی برای فعالیت در این حوزه دارد و تاکنون نیز چندین بار با این خبرگزاری مصاحبه و مطالب و پیشنهادات مفیدی در این خصوص ایراد نموده است ؛از استاندار کهگیلویه و بویر احمد درخواست دارد ؛ در تخصیص بودجه مخصوص به حوزه ی آسیب های اجتماعی اهتمام جدی بورزد و ایشان را جهت برگزاری برنامه های بنیادی و کاربردی در دیشموک‌ یاری نماید.

دیدگاه های مردم

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 09171482994
پسـت الـکترونیـکی info@asrzagros.ir
آدرس پسـتی جمهوری اسلامی ایران،کهگیلویه و بویراحمد، دهدشت ...