افزونه جلالی را نصب کنید. 17 شوال 1445 Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 6241 تعداد نوشته های امروز : 1 تعداد اعضا : 10 تعداد دیدگاهها : 767×
بغض و اشک خدمت کار را در دیشموک تمام کرد/ سازمان برنامه و بودجه کشور پای کار آمد
13 مارس 2022 - 21:25
بعد از بازتاب کلیپی از فقر و محرومیت مردم در روستاهای دیشموک سازمان برنامه و بودجه کشور طی تماسی از اختصاص اعتبار به پروژه‌های این روستاها خبر داد.
پ
پ

 

به گزارش عصر زاگرس ، بعد از دیدار سید علی احمدزاده استاندار جهادی و محرومی کهگیلویه و بویراحمد از منطقه محروم دیشموک و دیدار با مردم روستاهای آن منطقه( پل چویل و رودسمه) که از هیچ امکانات اولیه زندگی برخودار نبودند و جلوی خبرنگاران و رسانه‌ها از عمق محرومیت و فقر و نداری مردم محزون و دلگیر بوده و هنگام مصاحبه بغض وی ترکید و اشک خدمت به مردم سرازیر شد و پخش کلیپ آن در فضای مجازی و رسانه‌ای در سطح ملی خیلی از دستگاه‌‌های خدمات‌رسان و خیرین و مردم نوع‌دوست و انقلابی ایران از اقصی نقاط کشور با استاندار و دفتر استانداری کهگیلویه و بویراحمد تماس گرفته و آمادگی خود را برای برطرف کردن فقر و محرومیت منطقه دیشموک و چاروسا اعلام کردند.

ظهر امروز آقای پورمحمدی معاون امور اقتصادی و هماهنگی سازمان برنامه و بودجه کشور طی تماس تلفنی با دکتر احمدزاده خبر خوشی را به استاندار و مردم آن منطقه اعلام کرد.

معاون امور اقتصادی و هماهنگی سازمان برنامه و بودجه
به استاندار گفت دیشب بعد از دیدن کلیپ اشک و بغض خدمت جنابعالی در منطقه دیشموک صبح امروز در سازمان برنامه و بودجه کشور تشکیل جلسه داده شد و با وجود مخالفت‌های اعضای شورا توجه همکارانم را به دیدن کلیپ گریه‌های مقام عالی دولت در استان کهگیلویه و بویراحمد و فراخوان وی برای کمک به مردم روستاهای دیشموک را جلب کردم که بعد از دیدن کلیپ و اشک حسرت آقای استاندار از عمق فقر و محرومیت مردم، تمام اعضای جلسه با ماده ۲۳ جاده حیاتی پل بریم_ باشت_ چرام و قلعه رئیسی_ دیشموک به باغملک و روستاهای اطراف موافقت کردند و برای تصویب به مجلس ارسال می‌شود و این جاده جزء پروژه‌های بزرگ ملی محسوب شده که در مجلس با تصویب ماده ۲۳ مجوز تخصیص اعتبار را به دست خواهد آورد.

به فضل الهی و با تلاش و همت جهادی و انقلابی جناب آقای دکتر احمدزاده استاندار فهیم به زودی عملیات اجرایی جاده مورد اشاره آغاز خواهد شد تا مردم بدانند اشک و بغضی که برای خدمت و رضای خدا و خلق خدا باشد این چنین جواب می‌دهد.

وعده استاندار به زودی در آن منطقه محروم عملیاتی می‌شود و مردم طعم شیرین خدمت صادقانه را خواهند چشید.

امیدواریم با استعانت از خدای باریتعالی و تفضلات حضرت بقیه‌الله الاعظم در راستای سیاست‌های دولت مردمی و عدالت محور آیت‌الله دکتر رئیسی رئیس جمهور محترم فقر و محرومیت از زندگی مردم شریف و انقلابی استان رخت بربندد و به همت دولتمردان دلسوز شاهد عمران و آبادانی و توسعه و پیشرفت همه جانبه همراه با عدالت در استان به ویژه روستاهای کمتر برخودار ولی بی‌بضاعت منطقه دیشموک و چاروسا باشیم.

انتهای پیام/

دیدگاه های مردم

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 09171482994
پسـت الـکترونیـکی info@asrzagros.ir
آدرس پسـتی جمهوری اسلامی ایران،کهگیلویه و بویراحمد، دهدشت ...