افزونه جلالی را نصب کنید. 11 شوال 1445 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 6221 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد اعضا : 10 تعداد دیدگاهها : 767×
چالش‌های صنعت خودروسازی با رقابتی‌شدن حل می‌شود
13 مارس 2022 - 19:23
معاون اول رئیس‌جمهور

معاون اول رئیس‌جمهور گفت: تا زمانی که صنعت خودروسازی رقابتی نشود، امکان حل مسائل و چالش‌های فعلی میسر نخواهد شد و شاهد خروج از انحصار، تنوع و اصلاح قیمت و افزایش کیفیت خودرو نخواهیم بود.

پ
پ

معاون اول رئیس‌جمهور گفت: تا زمانی که صنعت خودروسازی رقابتی نشود، امکان حل مسائل و چالش‌های فعلی میسر نخواهد شد و شاهد خروج از انحصار، تنوع و اصلاح قیمت و افزایش کیفیت خودرو نخواهیم بود.

به گزارش عصرزاگرس، محمد مخبر روز یکشنبه در جلسه ارائه طرح های نخبگان که این بار موضوع راهکارهای برون رفت صنعت خودرو از چالش فعلی برگزار شد، با تبریک اعیاد شعبانیه و با اشاره به بازدید اخیر رییس جمهور از شرکت ایران خودرو، اظهار داشت: رییس جمهور در این بازدید دستوراتی را برای اصلاح وضعیت موجود ابلاغ کردند و خواستار پیگیری جدی این دستورات شدند.

معاون اول رییس جمهور افزود: اصلاح ساختار موجود در صنعت خودروسازی نیازمند برنامه ای جامع و مدون است به گونه ای که این برنامه به همراه زمان بندی مشخص و تقسیم وظایف باشد و به صورت جدی دنبال شود.

وی با اشاره به گزارش ارائه شده در جلسه در خصوص راه های برون رفت صنعت خودرو از چالش های موجود و بهبود کیفیت، گفت: باید از فرصتی که به واسطه بازدید رییس جمهور از شرکت ایران خودرو ایجاد شده، حداکثر استفاده را داشته باشیم و این گزارش را به یک برنامه عملیاتی زمان بندی شده تبدیل کنیم.

مخبر با بیان اینکه تقویت سایر شرکت های خودروسازی کشور می تواند به رقابتی شدن این صنعت کمک کند، تصریح کرد: تا زمانی که صنعت خودروسازی رقابتی نشود، امکان حل مسائل و چالش های فعلی میسر نخواهد شد و شاهد خروج از انحصار، تنوع و اصلاح قیمت و افزایش کیفیت خودرو نخواهیم بود.

در این جلسه گزارشی از راه های برون رفت صنعت خودرو از چالش فعلی ارائه و پیشنهاداتی برای بهبود کیفیت صنعت خودرو کشور مطرح شد.

اصلاح ساختار صنعت خودرو، اصلاح ساختار حاکمیت شرکتی، ارتقای فناوری و نوآوری در طراحی و ساخت، شکل گیری توانمندی با تکیه بر رقابتی شدن بازار و تسهیل مشارکت های بین المللی و انتقال فناوری از جمله محورهای مطرح شده در این گزارش بود.

دیدگاه های مردم

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 09171482994
پسـت الـکترونیـکی info@asrzagros.ir
آدرس پسـتی جمهوری اسلامی ایران،کهگیلویه و بویراحمد، دهدشت ...