افزونه جلالی را نصب کنید. 17 شوال 1445 Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 6241 تعداد نوشته های امروز : 1 تعداد اعضا : 10 تعداد دیدگاهها : 767×
عامل تشویش اذهان عمومی در فضای مجازی شناسایی و دستگیر شد
12 مارس 2022 - 9:39
فرمانده انتظامی کهگیلویه: فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه از شناسایی و دستگیری عامل تشویش اذهان عمومی در فضای مجازی خبر داد.
پ
پ

به گزارش عصرزاگرس، سرهنگ سید محمد موسوی اظهار داشت: کارشناسان پلیس فتای شهرستان طی رصد و پایش انجام‌شده گردانندگان اکانتی در شبکه اجتماعی اینستاگرام که با درج مطالب و انتشار تصاویری اقدام به تحریک شهروندان به مباحث غیرت و انتقام و تشویش اذهان عمومی می‌نمود را مورد شناسایی قرار دادند.
وی افزود با توجه به حساسیت موضوع با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی متهم به هویت ر-ف در این شهرستان شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی گرداننده اکانت مذکور دستگیر شد.
فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه بیان داشت: در تحقیقات به عمل آمده از متهم ابتدا منکر هر گونه جرم انتسابی بود ولی در نهایت با مشاهده مدارک مستندات و ادله جمع‌آوری شده توسط کارشناسان پلیس فتا به جرم خود اعتراف کرد که متهم به همراه پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی گردید.
سرهنگ سید محمد موسوی با تاکید بر اشراف اطلاعاتی کامل پلیس فتا در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی، بیان داشت: از این پس این فضا برای افراد فرصت‌طلب، سودجو و مغرض امن نیست.
ایشان در پایان از عموم شهروندان خواست برای کسب اطلاعات بیشتر و بهره مندی از مطالب آموزنده و پیشگیرانه به سایت پلیس فتا مراجعه نمایند.

دیدگاه های مردم

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 09171482994
پسـت الـکترونیـکی info@asrzagros.ir
آدرس پسـتی جمهوری اسلامی ایران،کهگیلویه و بویراحمد، دهدشت ...