افزونه جلالی را نصب کنید. 17 شوال 1445 Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 6240 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 10 تعداد دیدگاهها : 767×
افتتاح پروژه آبرسانی پایدار به دیشموک (+تصاویر)
12 مارس 2022 - 15:00
خط انتقال آب شرب شهر دیشموک به همت آب و فاضلاب و با مشارکت بنیاد علوی از محل هدایای مقام معظم رهبری به بهره برداری رسید.
پ
پ

به گزارش عصرزاگرس، اسفندیار برخه در این آئین اظهار داشت: با وجود همه مشکلات اقتصادی و کاهش بودجه ها اما اجرای پروژه های حیاتی آب شرب تعطیل نشد.

مدیرعامل شرکت آبفا استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: پروژه آبرسانی در بخش دیشموک، مشکل آب شرب شهر و روستاهای اطراف این منطقه را مرتفع کرد.

وی در خصوص عملیات اجرایی این پروژه گفت: حفر و تجهیز یک حلقه چاه، اجرای شبکه برق و نصب ترانسفورماتور، اجرای ۵۰۰ متر خط انتقال لوله ۶ اینچ و بهسازی جاده دسترسی بخشی از کارهای انجام شده در این پروژه می باشد.

برخه افزود: برای اجرای این پروژه ۴۰ میلیارد ریالی، مشارکت ۱ میلیارد تومانی بنیاد علوی و تأمین ۳ میلیارد تومان از منابع عمرانی همراه شد.

مدیرعامل شرکت آبفا استان اظهار داشت: بیش از ۴۰۰۰ نفر از ثمرات و منافع این طرح آبرسانی بهره‌مند می‌شوند.


کیامرث حاجی زاده در این آیین گفت؛ استان ما جزو استان های کمتر توسعه یافته است ما در استان نگاه کردیم که کدام قسمت نیاز به نگاه ویژه دارد و دیشموک یکی از این مناطق است. 

معاون عمرانی استاندار افزود: نماینده محترم کهگیلویه تلاش های وافزی دارد که تشکر میکنم از ایشون که پای کار هستند و پیگیری می کنند. 

وی با بیان اینکه سیاست استاندار توجه به مناطق محروم است ابراز کرد؛  پروژه های گاز رها شده بود و برق از آرزوهای مردم بود که با تلاش های استاندار هر دو پروژه کلنگ زنی شد. 

حاجی زاده ادامه داد: چندین پروژه در حوزه راهداری با ورود استاندار و پیگیری نماینده تعریف شده است که قابل تقدیر است.

وی تصریح کرد: جاده رود ایک اعتبارات خوبی گذاشته شد، جاده زیرنا به دم عباس یکی از پروژه های مهم است در حال اجرا است.

حاجی زاده با بیان اینکه در دوسال اخیر عالی کار شد گفت: همه ما به فرمایش مقام معظم رهبری توجه ویژه داریم و سعی کنیم امید را بالا ببریم. 

وی ادامه داد: دیشموک جزو دغدغه های ماست،  از زحمات همه و مطالبه گران تشکر می کنم

حاجی زاده اضافه کرد: باید خدمات نظام را بیان کنیم تا مردم بدانند هر کاری که صورت کزفت مربوط به نظام و انقلاب است.

دیدگاه های مردم

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 09171482994
پسـت الـکترونیـکی info@asrzagros.ir
آدرس پسـتی جمهوری اسلامی ایران،کهگیلویه و بویراحمد، دهدشت ...