افزونه جلالی را نصب کنید. 12 شوال 1445 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 6224 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 10 تعداد دیدگاهها : 767×
دیدار مدیرکل فرهنگ و ارشاد کهگیلویه و بویراحمد با وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی
23 فوریه 2022 - 15:03
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد با دکتر اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی دیدار کرد.
پ
پ

دیدار مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد با وزیر فرهنگ و ارشاد اسلام

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد با دکتر اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی دیدار کرد

 

به گزارش خبرگزاری عصرزاگرس، از یاسوج، بعد از انتصاب «امین درخشان» به عنوان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد، وی با حضور در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ضمن دیدار، با وزیر ارشاد با معاونین و مدیران ستادی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دیدار و گفت و گو کرد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در این نشست صمیمی با ابراز خرسندی از انتصاب درخشان در استان کهگیلویه و بویراحمد، گفت: برنامه های تحولی که ارائه شده بود، برای استان و همچنین ظرفیت علمی، فرهنگی و جوانی که مدیرکل جدید استان دارد، ما را از این انتصاب خوشحال و خرسند کرده است.

«محمد مهدی اسماعیلی» با بیان اینکه شناخت خوبی از ظرفیت های استان کهگیلویه و بویراحمد دارد، افزود: روحیه ایثارگری، سلحشوری و انقلابی مردم استان کهگیلویه و بویراحمد مسیر روشنی برای مسئولین فرهنگی استان بوده و باید این ظرفیت‌ها مورد توجه باشد.

وی با تاکید بر حمایت از حوزه فرهنگ، هنر و رسانه استان، خاطرنشان کرد: بدون تردید استان کهگیلویه و بویراحمد مورد توجه جدی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی خواهد بود و به زیرساخت‌های فرهنگی استان در آینده توجه ویژه خواهد شد.

«امین درخشان» هم در این نشست با ارائه گزارشی از شرایط فرهنگی استان ابتدا از حسن اعتماد وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به خود برای خدمتگزاری به مردم استان و به ویژه اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه در استان قدردانی و ابراز امیدواری کرد، با امانت داری این وظیفه مهم را فرصتی برای خدمت به جامعه بزرگ فرهنگ، هنر و رسانه استان بدانیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه این استان در حوزه فرهنگ به ویژه در بحث اعتبارات به نگاه ویژه دولت و وزیر محترم نیاز دارد، خاطرنشان کرد: این استان از ظرفیت‌های بی‌نظیری در حوزه هنر از نیروی انسانی متخصص و توانمند در همه عرصه ها برخوردار است، به طوری که امسال در جشنواره «فیلم فجر» شاهد حضور دو اثر سینمایی از هنرمندان استان بوده، سه اثر نمایشی هم از استان در جشنواره تئاتر فجر و همچنین در جشنواره تجسمی فجر هم هنرمندان استان موفقیت داشتند.

وی از وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی خواست جهت زیرساخت‌های فرهنگی استان به ویژه پروژه تالار مرکزی یاسوج که سالها در بلاتکلیفی مانده، دستور ویژه‌ای صادر شود.

درخشان افزود: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فاقد ساختمان اداری بوده و در مجتمع فرهنگی و هنری که عملاً باید محل فعالیت هنرمندان باشد، مستقر است.

برپایه این گزارش در پایان این نشست دکتر محمد مهدی اسماعیلی به معاون توسعه مدیریت و منابع خود دستور داد برای آغاز عملیات اجرایی پروژه تالار مرکزی یاسوج، ساختمان اداره کل فرهنگ و ارشاد استان و سایر پروژه‌های استانی در حوزه فرهنگ اقدام فوری صورت گیرد.

دیدگاه های مردم

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 09171482994
پسـت الـکترونیـکی info@asrzagros.ir
آدرس پسـتی جمهوری اسلامی ایران،کهگیلویه و بویراحمد، دهدشت ...