افزونه جلالی را نصب کنید. 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 6161 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 10 تعداد دیدگاهها : 766×
نخست وزیر صربستان سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران را تبریک گفت
11 فوریه 2022 - 13:01
پیام برنابیچ به معاون اول رئیس جمهور

«آنا برنابیچ» نخست وزیر صربستان در پیامی به دکتر «محمد مخبر» معاون اول رئیس جمهوری اسلامی ایران چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران را تبریک گفته است.

پ
پ

«آنا برنابیچ» نخست وزیر صربستان در پیامی به دکتر «محمد مخبر» معاون اول رئیس جمهوری اسلامی ایران چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران را تبریک گفته است.

به گزارش عصرزاگرس، در این پیام آمده است:  فرا رسیدن چهل سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران را صمیمانه و با آرزوی موفقیت برای کشور و ملت ایران، تبریک می گویم.
در ادامه این پیام نوشته شده است: جمهوری صربستان خواستار تعمیق روابط همه جانبه با جمهوری اسلامی ایران در راستای منافع مشترک ملت های دو کشور است و شخصا در این خصوص آماده هرگونه کمک هستم.
در بخش دیگری از پیام نخست وزیر صربستان آمده است: معتقدم که همکاری های دو جانبه  صربستان و جمهوری اسلامی ایران بر اساس روابط دوستانه با  قدمت چندین دهه، همچنان روند رو به گسترش خود را ادامه خواهد داد.
نخست وزیر صربستان  در پایان این پیام از موضع اصولی و منسجم جمهوری اسلامی ایران در احترام به حاکمیت و تمامیت ارضی جمهوری صربستان قدردانی کرده است.

دیدگاه های مردم

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 09171482994
پسـت الـکترونیـکی info@asrzagros.ir
آدرس پسـتی جمهوری اسلامی ایران،کهگیلویه و بویراحمد، دهدشت ...