افزونه جلالی را نصب کنید. 17 شوال 1445 Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 6241 تعداد نوشته های امروز : 1 تعداد اعضا : 10 تعداد دیدگاهها : 767×
اجرای مصوبات سفر ریاست جمهوری کلید زده شد / ۱۲۸ میلیارد تومان به حوزه انتخابیه ام رسید / تلاش برای تکمیل پازل مصوبات
31 ژانویه 2022 - 15:07
خبرهای خوش حجت الاسلام موحد ؛ سید محمد موحد نماینده مردم کهگیلویه ، بهمئی ، چرام و لنده خبر داد بخشی از اعتبارات مصوبات سفر ریاست جمهوری مربوط به حوزه انتخابیه ام در استان کهگیلویه و بویراحمد پرداخت گردید .
پ
پ

به گزارش عصرزاگرس، موحد که عضو کمیسیون تلفیق بودجه ۱۴۰۱ کل کشور می باشد عنوان کرد ؛ پس از سفر ریاست محترم جمهور و هیئت دولت به استان کهگیلویه و بویراحمد و بیان مشکلات و نیازمندی های استان توسط مجمع نمایندگان ، استاندار محترم و معاونین ایشان و هم چنین گزارشات مدیران دستگاههای اجرائی که در نهایت در جلسه نهایی با حضور ریاست محترم جمهوری جمع بندی و به تصویب رسید ، مجمع نمایندگان و استاندار محترم بصورت مستمر پیگیر اجرایی شدن مصوبات مذکور بوده اند و یک جلسه مشترک دیگر نیز با ریاست محترم جمهور در نهاد ریاست جمهوری برگزار نمودیم و در جلسات کمیسیون تلفیق بودجه نیز از طریق دکتر میرکاظمی رئیس سازمان برنامه و بودجه خواهان تسریع در اجرائی شدن مصوبات بوده ایم .
در همین راستا و بر اساس همین مصوبات ، مکاتبات لازم از طریق سازمان برنامه و بودجه با خزانه داری کل کشور انجام گردید که ضمن تشکر از ریاست محترم جمهور ، رئیس سازمان برنامه و بودجه و جناب آقای دکتر اکرمی خزانه دار کل کشور برای تزریق بخشی از اعتبارات مصوبات مذکور ، انشالله در کنار استاندار محترم و مجمع نمایندگان ، رئیس سازمان برنامه و بودجه استان و مدیران اجرایی استان تلاش خواهیم کرد دیگر مصوبات نیز به سرانجام برسد .
سید محمد موحد با تشکر از مدیران دستگاههای اجرایی از آنان خواست تلاش مضاعف شود پروژه های عمرانی سرعت بیشتری بگیرند و کارها بر زمین نماند .
رئیس مجمع نمایندگان کهگیلویه و بویراحمد بیان داشت مبلغ ۵۳۰ میلیارد ریال به شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور برای تکمیل پروژه ملی جاده پاتاوه _ دهدشت پرداخت شد ، از محل همین مصوبات برای بیمارستانهای بهمئی ، چرام و لنده مجموعا مبلغ ۶۰۰ میلیارد ریال به حساب دانشگاه علوم پزشکی استان واریز گردید تا هر کدام از این بیمارستانها با تزریق ۲۰۰ میلیارد ریال پیشرفت بیشتری به خود ببینند . برای پروژه آبرسانی به شهر لیکک نیز مبلغ ۱۰۰ میلیارد ریال و برای فاضلاب شهر چرام نیز ۴۶ میلیارد ریال اعتبار پرداخت گردید .

دیدگاه های مردم

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 09171482994
پسـت الـکترونیـکی info@asrzagros.ir
آدرس پسـتی جمهوری اسلامی ایران،کهگیلویه و بویراحمد، دهدشت ...