افزونه جلالی را نصب کنید. 17 شوال 1445 Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 6241 تعداد نوشته های امروز : 1 تعداد اعضا : 10 تعداد دیدگاهها : 767×
گزارش کامل عصرزاگرس از مراسم تکریم و معارفه فرماندار لنده (+تصاویر)
30 ژانویه 2022 - 11:04
با حضور مسئولان استانی و شهرستانی مراسم تکریم و معارفه فرماندار لنده برگزارشد.
پ
پ

به گزارش عصرزاگرس، با حضور معاون سیاسی استاندار،  مسئولین دفتر حجت الاسلام موحد، مشاور ایثارگران استاندار و جمعی از مسیولان مراسم تکریم و معارفه فرماندار لنده برگزارشد. 

در ابتدای ابن جلسه امام جمعه لنده با بیان اینکه دستاوردهای انقلاب بیان شود گفت:با گفتن خدمات نظام  اجازه ندهیم دشمنان نفوذ کنند. 

حجت الاسلام محمودی افزود: فرماندار سابق یک سال با پیگیری های زیاد دنبال رفع مشکلات و توسعه شهرستان زحمت کشیدند که تشکر می کنیم. 

وی ضمن خوش امد به فرماندار جدید تصریح کرد: جوانی انقلابی به شهرستان آمد تا جهت توسعه شهرستان گام بردارد. 

محمودی اصل عنوان کرد: هرجایی جوانان وارد میدان شدند عملکرد خوبی داشتند و یقین داریم عملکرد مثبت فرماندار جدید را خواهیم دید.

امام جمعه اضافه کرد: مردم لنده خوب وقدردان هستند و کنار مسیولان پیگیر هستند.

وی گفت: حوزه فرهنگ را دریابیم و یک برنامه ریزی اساسی و منسجم که خروجی مثبت داشته باشد و برابر هجمه های دشمن در جنگ نرم باید قدم های مثبت برداشت.

حجت الاسلام محمودی اصل؛ اعتبارات بنیاد علوی کجا رفت و چرا محقق نشد و کوتاهی از کی بود این موضوعات توسط فرماندار جدید بررسی شود. 

 

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان لنده قمار انلاین را یکی از مشکلات شهرستان بیان نمود و گفت: این موضوع باعث پولشویی میشود و به جد برخورد می شود. 

پرندوار افزود: طرح ارتقا امنیت اجتماعی در شهرستان را داریم که نسبت به جمع اوری سلاح سرد و گرم و… اقدام می شود و این طرح به جدیت پیگیری میشود.

وی تصریح کرد: تقدیر و تشکردارم از فرماندار سابق و امیدواریم فرماندار جدید از ظرفیت های شهرستان جهت توسعه استفاده کند. 

تورج رزمجو در این جلسه اظهار داشت؛ وقتی به سمت فرمانداری منصوب شدم و روز بعد انتخابات شروع شد و به تجربه و لطف الهی بهترین انتخابات برگزار شد. 

فرماندار سابق لنده افزود: کارهای خوبی در شهرستان لنده انجام شد و حقیر بعنوان یک سرباز نظام این ماموریت را داشتم که به سرانجام برسد. 

وی گفت: اواخر دولت منصوب شدم و مدیران کل فشل هستند و کار نمی کنند و یک معضل هستند.

رزمجو تصریح کرد: جاده تشان و لیکک و پل تراب از پروژه های مهمی بود که 24 ساعته پیگیر بودم تا به سرانجام رسید.

فرماندار سابق لنده اضافه کرد: 13 جلسه برگزار شد تا جهت احداث جاده لنده به تراب اقدام شد و دست بزرگان و معارضان را بوسیدم.

رزمجو عنوان کرد؛ چمن های مصنوعی، طرح های هادی و… که در زمان تصدی حقیر انجام شد.

وی عنوان کرد: مردم لنده مردم شریف و قدردانی هستند، روحیه انقلابی و جهادی که فرماندار جدید دارد از ظرفیت ها استفاده شود. مدیون هستم و همه زندگیم در اختیار انقلاب اسلامی است چون هر چیزی داریم از برکت انقلاب است.

 

سید مجتبی بنی هاشمی از جوانان انقلابی لنده گفت: کنار مردمی انقلابی هستید که به شهر اولین ها معروف است.

وی با بیان اینکه این مردم شهیدان خود را تقدیم انقلاب کردند شهدای شاخصی داشتند افزود؛ خدماتی در نظلام جمهوری اسلامی داده شد ولی عمق محرومیت بالاهست  اشاره میکنم دانشگاه پیام نور پیش امد علم به کما رفته است.

بنی هاشمی عنوان کرد: یکی از منتقدین فرماندار سابق بودم ولی ایشان انتقاد پذیر بود و این یک خصلت خوب است که هر مدیری ندارد.

وی اضافه کرد: شاهد بودم فرماندار سابق دست معتمدین را می بوسید تا جهت توسعه گام بردارد.

بنی هاشمی ابراز کرد: انتظار داریم فرماندار جدید را حمایت کنید و نگاه به شهرستان را عوض کنید اگر به روال سابق باشد خیانت است.

این جوان انقلابی افزود: فرماندار جدید از جوانان انقلابی است پس انتظار داریم ایشان را حمایت کنید تا جهت توسعه لنده گام بردارد.

 

معاون سیاسی استاندار در این جلسه اظهار داشت:12بهمن ماه و اغاز دهه فجر مناسبت های در پیش است که گرامی میداریم این ایام را که بعد از سال ها با تبعبت از فرمان امام انقلاب را به پیروزی رساندند. 

سیدجواد هاشمی افزود: برخی هنوز حامی دشمنان(آمریکا) هستند دشمنانی که خسارت ها به کشور ما و انقلاب وارد کردند.

وی ابراز کرد: خدمات امروز همه به برکت نظام جمهوری اسلامی است و بررسی کنید مشکلات بعد و قبل از انقلاب را و قضاوت کنید.

هاشمی مهر عنوان کرد: جمهوری اسلامی به برکت وجود این مردم است مردمی که ایستادگی کردند تا انقلاب به سرانجام برسد.

معاون سیاسی استاندار گفت: خدمات زیادی انجام شد از اب و برق، جاده و مدرسه… به برکت جهموری اسلامی انجام شد پس انتظار داریم خدمات نظام بیان شود.

هاشمی با بیان اینکه فرماندار سابق دوست و همکلاسم بود افزود: مسئولیت ها زود گذر است ولی انچه در مسیولیت ها می ماند صداقت و کارایی است که می ماند و فرماندار سابق این خصوصیت ها را داشت.

وی تصریح کرد؛ امیدواریم فرماندار جدید روند توسعه را سرعت دهند و با توجه به جوانی و انقلابی بودن عملکرد مثبتی داشته باشد.

هاشمی اضافه کرد؛ دانش از ظرفیت علمی خوبی برخودار است و ارتباطات خوبی دارد که میتواند با کمک مجموعه دولت و نماینده محترم جهت توسعه لنده گام بردارد. 

معاون سیاسی استاندار اظهار کرد؛ مردم لنده در همه عرصه ها پیش قراول هستند و حق بزرگی به گردن انقلاب دارند.

هاشمی با توصیه به فرماندار جدید گفت؛ وابسته به هیچ شخص سیاسی نیستید و فرماندار دولت هستید انتظار داریم که اثر گذاری را در شهرستان داشته باشید چون سیاسی کاری ماندگار نیست. 

وی تصریح کرد: مردم دار باشید و در خدمت مردم باشید و با سعی و صدر با مردم برخورد کنید چون مردم ولی نعمتان انقلاب هستند و ما خودمون را نوکر مردم میدانیم.

وی خطاب به دانش گفت: پروژه های عمرانی را پیگیری و به سرانجام برسانید و در بحث آسیب های اجتماعی توجه ویژه داشته باشید.

هاشمی مهر بیان کرد: شهرستان لنده جزو شهرستان های امن استان است ولی مشکلاتی وجود دارد که نه به اسلحه را جدی بگیریم و این موضوع در شان و رسوم ما نیست.

وی افزود؛ کرونا اخیرا آسیب پذیر شده و سویه جدید خطرناک است که انتظار داریم تجمعات کمتر و پروتکل ها رعایت شود تا شاهد اتفاقات تلخ نباشیم.

فرماندار جدید شهرستان لنده در این جلسه گفت؛ تا به مسئله ای شناخت نداشته باشیم نمیتوانیم حق را ادا کنیم ما در استانه انقلاب هستیم باید قدردان خدمات نظام باشیم. 

جلال دانش با بیان اینکه هرچه داریم از شهدا داریم ابراز کرد: یکی از عوامل اصلی غرب نسبت به انقلاب داشت جهان بینی که انقلاب به بشریت هدیه کرد خروجی انقلاب انسانی انقلابی است.  

وی عنوان کرد: انقلاب اسلامی با رهبری حضرت امام مبتی بر اندیشه های ائمه اطهار عزت را برای ملت به ارمغان اورد.

دانش ابراز کرد؛ اگر معرفت و شناخت دقیقی داشته باشیم جهان بینی ما متفاوت خواهد بود. 

فرماندار جدید لنده افزود: مردم از امت اهل رسول افضل و برتر هستند اگر جمهوری اسلامی نبود و دین حاکم نبود چه اتفاقی رخ میداد.  

وی گفت: مسئولیت سی هزار شریف و شرافتمند به گردن حقیر افتاد و باید این امانت الهی را بدرستی و حقش را اداکرد و از طرفی فرصت خدمت است که در پایان فرمانداری حقیر نام نیکی را به جا بگذارم.

دانش اظهار کرد: تمام تلاشم را بکار خواهم بست در جهت مسائل فرهنگی پروژه ها و همه مسائل با همکاری نماینده پرتلاس مجموعه دولت و انقلاب گام بردارم. 

وی افزود: گام دوم انقلاب در اولویت کاریم و وحدت را سرلوحه قرار خواهم داد تا درچارچوب سیاسیت های دولت در خدمت مردم باشیم. 

فرماندار جدید لنده ابرازکرد: تکمیل و اتمام پروژه ها از اولویت های حقیر است و میدانم عمق محرومیت در این شهرستان بالاست پس جهت توسعه گام های محکم خواهم برداشت و اجازه هیچگونه تاخیری در اجرای پروژه ها نخواهم داد.

وی گفت: بهره برداری از بیمارستان و جاده لنده به تشان را به جد پیگیری خواهم نمود تا خدمتی به مردم شود. 

دانش بیان کرد: آب، برق و استقرار ادارات از اولویت های حقیر است یا ادارت نمایندگی ها را جمع کنند یا اداره مستقل مستقر کنند. 

وی اضافه کرد؛ بخش خصوصی را به کمک دولت خواهیم اورد و از ظرفیت های بنیاد علوی بیشتر استفاده خواهیم کرد، دولت در شهرستان پیش گام مبشود در تعامل با بیناد علوی وشک ندارم بنیاد علوی در توسعه لنده مفید است.

وی تصریح کرد؛ مسائل اجتماعی و فرهنکی از اولویت های حقیر است و سعی می کنیم به کمک جوانان انقلابی این مهم را به پیش خواهیم برد.

در پایان  از خدمات تورج رزمجو تقدیر و طی حکمی جلال دانش به عنوان فرماندار جدید شهرستان لنده منصوب شد. 

دیدگاه های مردم

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 09171482994
پسـت الـکترونیـکی info@asrzagros.ir
آدرس پسـتی جمهوری اسلامی ایران،کهگیلویه و بویراحمد، دهدشت ...