افزونه جلالی را نصب کنید. 17 شوال 1445 Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 6241 تعداد نوشته های امروز : 1 تعداد اعضا : 10 تعداد دیدگاهها : 767×
تجلیل از بانوان شاغل در شرکت ملی پخش فراورده های نفتی منطقه کهگیلویهوبویراحمد(+تصاویر)
23 ژانویه 2022 - 22:59
به مناسبت ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) صورت گرفت: روزهای سرد زمستان امسال معطر به شمیم ولادت بانوی بزرگواری است که سیره و اخلاق ایشان الگوی بی‌دلیلی در عرصه زندگی، سیاست و جامعه به ویژه برای دختران، بانوان و مادران جهان و ایران اسلامی است.
پ
پ

به گزارش عصرزاگرس به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پخش فراورده های نفتی منطقه کهگیلویه وبویراحمد با حضور مدیریت و جمعی از کارکنان، مراسمی به مناسبت بزرگداشت روز زن و مادر در سالن جلسات منطقه برگزار شد.

سالار خشایی مدیر منطقه کهگیلویه وبویراحمد در این مراسم ضمن گرامیداشت و تبریک ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) و روز مادر گفت: فاطمه‌ زهرا(س)  نه تنها الگو برای زنان ایران اسلامی است بلکه الگویی برای همه دنیاست، فاطمه یعنی شهامت، شجاعت، حق‌باوری، حق‌مداری، دفاع از حق، بانویی که محبت و عشق و صفا را به خانه مولایمان برد و آن را الگویی برای همه همسران جهان قرار داد، چه انتخاب زیبایی که روز ولادت فاطمه اطهر به عنوان روز زن و روز مادر انتخاب شده است.

مهندس خشایی افزود: نقش زن در اجتماع، خانواده و محیط کار نقش بسیار مهمی بوده و جوامع موفق در مرحله اول زنان موفقی داشته اند و در سطح شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی استان نیز بحمدا.. زنان شاغل در واحدهای مختلف کاری موفق و مؤثر عمل کرده اند.

در پایان این مراسم با حضورمدیریت و کارکنان از همکاران خانم شرکت تجلیل گردید.

دیدگاه های مردم

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 09171482994
پسـت الـکترونیـکی info@asrzagros.ir
آدرس پسـتی جمهوری اسلامی ایران،کهگیلویه و بویراحمد، دهدشت ...