افزونه جلالی را نصب کنید. 17 شوال 1445 Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 6241 تعداد نوشته های امروز : 1 تعداد اعضا : 10 تعداد دیدگاهها : 767×
رییس شورای شهر بهبهان گفت:بدنبال حل مشکل پلاک ثبتی ۵۶۶۰ هستیم
19 ژانویه 2022 - 20:50
صبح امروز ۲۹ دیماه ۱۴۰۰ جلسه ای به میزبانی ریاست شورای اسلامی شهر بهبهان با نماینده مالکین ،سهامداران و طرفین دعوی در پلاک ثبتی ۵۶۶۰ واقع در اراضی بهبهان برگزار گردید
نویسنده : زهرا خلف
پ
پ

به گزارش عصر زاگرس فریدون قنواتی رییس شورای اسلامی شهر بهبهان در اینباره گفت: هدف از تشکیل این جلسه حل مشکل پلاک ۵۶۶۰ جهت صدور پروانه قانونی و سند بود.
وی افزود : با توجه به اینکه چندین سال است پلاک ۵۶۶۰ توسط احدی از سهامداران مورد شکایت قرار گرفته و حکم توقف صدور سند وصدورپروانه توسط مقام محترم قضایی صادر گردیده بر آن شدیم تا تمام توان خود را به کار بسته و جهت رفع مشکل شهروندان موضوع را پیگیری نماییم.
ایشان مراجعات متعدد شهروندان و مشکلات زیادی که این موضوع برای بیش از ۲ هزار خانوار بهبهانی بوجود آورده را دلیل پیگیری و انگیزه حل این مشکل عنوان کرد و افزود؛ از بعد میانجی گری و به عنوان نمایندگان مردم در شورای شهر رایزنی های خوبی را با مالکین و شاکی به عمل آوردیم و طی چند جلسه تلاش نمودیم هرچه سریعتر مشکل مرتفع گردد و خداراشکر توافقات خوبی صورت گرفت و بنا شد در روزهای آتی نظر شاکی جلب شود تا مردم بتوانند به راحتی از زمین ها و املاک خود استفاده نمایند.

دیدگاه های مردم

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 09171482994
پسـت الـکترونیـکی info@asrzagros.ir
آدرس پسـتی جمهوری اسلامی ایران،کهگیلویه و بویراحمد، دهدشت ...