افزونه جلالی را نصب کنید. 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 6161 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 10 تعداد دیدگاهها : 766×
تولد نوزادان سه قلو در بیمارستان بی بی حکیمه گچساران + عکس
19 ژانویه 2022 - 16:08

نوزادان سه قلو در اتاق عمل بیمارستان بی بی حکیمه گچساران، سالم متولد شدند.

پ
پ

نوزادان سه قلو در اتاق عمل بیمارستان بی بی حکیمه گچساران، سالم متولد شدند.

به گزارش عصرزاگرس، دکتر پردیس بخشایی، مسئول فنی بخش ای وی اف بیمارستان بی بی حکیمه شهرستان گچساران در گفت و گو با خبرنگار ایسنا از تولد نوزادان سه قلو در این بیمارستان خبرداد و گفت: یک زن ۳۲ ساله پس از نازایی ثانویه طی دومین زایمان خود و در ۳۵ هفتگی با انجام عمل سزارین صاحب سه فرزند شد.

وی افزود: این زن که به علت نازایی ثانویه تحت درمان و دارو بود، روز دوشنبه ۲۷ دی ماه ۱۴۰۰ در بیمارستان بی بی حکیمه شهرستان گچساران صاحب دو فرزند دختر و یک پسر شد.

بخشایی با بیان اینکه این مادر هم اکنون یک فرزند پسر حدود ۸ ساله دارد، اظهارکرد: یکی از نوزادان سه قلوی این زن در بخش مراقبت های ویژه نوزادان (NICU) و دو قل دیگر به دلیلی زردی در این بیمارستان بستری شده اند.

مسئول فنی بخش ای وی اف بیمارستان بی بی حکیمه شهرستان گچساران تصریح کرد: وزن این نوزادان قل اول دو کیلوگرم، قل دوم  ۲کیلو و ۳۰۰ گرم و قل سوم ۲ کیلو و ۱۰۰ گرم بوده و حال عمومی مادر و نوزادان خوب است.

وی بیان کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون مادران نابارور تحت درمان این بیمارستان، ۴ سه قلو و بیش از ۲۰ دو قلو در این بیمارستان و شهرهای بهبهان استان خوزستان، نورآباد ممسنی استان فارس و یاسوج، مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد ختم به بارداری و زایمان شدند.

دیدگاه های مردم

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 09171482994
پسـت الـکترونیـکی info@asrzagros.ir
آدرس پسـتی جمهوری اسلامی ایران،کهگیلویه و بویراحمد، دهدشت ...